Is any one else really looking forward to seeing storm?

Discussion in 'Drum & Bass' started by checkmabadself, Mar 7, 2005.

  1. checkmabadself

    checkmabadself A gift from punjab

    Joined:
    Aug 10, 2003
    Messages:
    344
    Likes Received:
    0
    Location:
    Portsmouth
    I don't quite know why, but I have always wanted to see her play!

    What sort of set do you think she will play - really Deep??

    :banana:
     
  2. lokki

    lokki JUNGLIST FROM DEYA

    Joined:
    Oct 7, 2002
    Messages:
    3,278
    Likes Received:
    4
    Location:
    READING
    i saw her about a year ago...she plays shit hot stuff man trust. one of my fave DJ's. !!!

    dark n light suff al mixed together! Expect sum proper bad boy (girl) Metalheadz bizzznizz! cant wait
     
  3. sdm

    sdm This is Dog Fort

    Joined:
    Nov 29, 2001
    Messages:
    12,758
    Likes Received:
    17
    Yeah I've not seen her in a while, she certainly knows how to mash up the styles.

    Although, I'm looking forward to hearing Zinc amaze me with his skills, and Dillinja's latest dance floor murderers :slayer: He better have some! :teeth:
     
  4. Triple M

    Triple M Admin

    Joined:
    Jan 1, 1970
    Messages:
    3,732
    Likes Received:
    22
    Location:
    Portsmouth, UK
    Really enjoyed her set at the Corronet on Valve!

    One of the best sets that night (y)
     
  5. azonica

    azonica Source / HQ

    Joined:
    Jul 12, 2002
    Messages:
    127
    Likes Received:
    0
    Location:
    Portsmouth / Oxford
    She's heavy as hell, awesome DJ.


    Zinc will be sick too, playing again in pompey in a few months i belive.....
     
  6. sdm

    sdm This is Dog Fort

    Joined:
    Nov 29, 2001
    Messages:
    12,758
    Likes Received:
    17
    Always looking forward to seeing teh Zinc (y)
     
  7. Triple M

    Triple M Admin

    Joined:
    Jan 1, 1970
    Messages:
    3,732
    Likes Received:
    22
    Location:
    Portsmouth, UK
    :ditto:

    never fails to impress!
     
  8. lokki

    lokki JUNGLIST FROM DEYA

    Joined:
    Oct 7, 2002
    Messages:
    3,278
    Likes Received:
    4
    Location:
    READING
    thing about storm is the tune s'leckshun! always on pont!

    and of course Zinc...oh yeah! :antitank:
     
  9. checkmabadself

    checkmabadself A gift from punjab

    Joined:
    Aug 10, 2003
    Messages:
    344
    Likes Received:
    0
    Location:
    Portsmouth

    Woo Woo can't wait!! Zinc should be shit hot as well :gun:
     
  10. subz

    subz Member

    Joined:
    Jun 27, 2003
    Messages:
    62
    Likes Received:
    0
    cant wait 4 this

    ,man the last breakneck was disgusting and coming from london ppl now wanna know who breakneck are,after that 1xtra broadcast.the vibes were mental and the live broadcast certainly picked up on it.by the way who is 2shy mc'ing over???????????
    plz be zinc and storm heard him work wiv both nuff times and he works really well wiv them......
     
  11. skope

    skope promoti0nal.douchbag

    Joined:
    Jan 6, 2002
    Messages:
    795
    Likes Received:
    3
    Location:
    bognor regis yo'
    good guess mate. 2shy's doing 2 hours -- first over storm & then over zinc
    cheers for your support, means so much
     
  12. subz

    subz Member

    Joined:
    Jun 27, 2003
    Messages:
    62
    Likes Received:
    0
    haha,i should be a fuckin clairvoyent man.

    this is gonna be DIS-FUCKIN-GUSTING baby
     
  13. klusta

    klusta Pulsar

    Joined:
    Dec 3, 2001
    Messages:
    1,979
    Likes Received:
    0
    Location:
    Kingz Lyn, UK
    yeah

    storm, bryan g and subfocus playing at bounce @ waterfront Norwich on 29th April

    can't wait..!
     
  14. shdw

    shdw trance'n'bass lover

    Joined:
    Mar 2, 2005
    Messages:
    141
    Likes Received:
    1
    I saw her a half year ago and she played really nice. She played dark and deep but good tracks:)