The Force

Discussion in 'Drum & Bass' started by Datt Male, Apr 19, 2009.

  1. Datt Male

    Datt Male Active Member

    Joined:
    Jan 26, 2008
    Messages:
    1,999
    Likes Received:
    22
  2. thedjnifty

    thedjnifty Well-Known Member

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    3,266
    Likes Received:
    46
    As this is free, can anyone upload a mirror please because my Nu Urban account won't let me download it for some reason :confused:
     
  3. muzzadj

    muzzadj POW!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    9,247
    Likes Received:
    220
    Location:
    Hurstpierpoint- Near Brighton
    nice one mate!!!!
     
  4. ScottyEightSix

    ScottyEightSix HUGE EARS > COMEDY CHIN

    Joined:
    Jun 15, 2007
    Messages:
    13,064
    Likes Received:
    623
    Location:
    CHINFORD
    The Force is a duo btw
     
  5. groelle

    groelle Well-Known Member

    Joined:
    Feb 6, 2007
    Messages:
    5,498
    Likes Received:
    92
    Location:
    northern germany
    :word:
     
  6. Da PuNiSheR

    Da PuNiSheR New Member

    Joined:
    Mar 5, 2009
    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    Yap same problem here...Some1 give a link plz!
     
  7. DJESCAPE

    DJESCAPE Well-Known Member

    Joined:
    Aug 26, 2003
    Messages:
    1,465
    Likes Received:
    43
    Location:
    BIRMINGHAM
    They split up a long time ago.
     
  8. Dave Dexcell

    Dave Dexcell Dexcell

    Joined:
    Aug 22, 2008
    Messages:
    1,127
    Likes Received:
    4
    Location:
    noob to Southampton!
    Same here! ??????

    can anyone who has already downloaded it up it please.
     
  9. MARKLAR

    MARKLAR International Tracksuit Salesman

    Joined:
    Oct 1, 2006
    Messages:
    15,034
    Likes Received:
    650
    gay u gotta buy a tune an add this to the order to get it free!
     
  10. thedjnifty

    thedjnifty Well-Known Member

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    3,266
    Likes Received:
    46
    ooooo sneakyyy lol Might have to grab something else while I'm at it then
     
  11. djrowney

    djrowney G13 RECORDS/SMOKESCREEN

    Joined:
    Dec 20, 2007
    Messages:
    2,532
    Likes Received:
    21
    Location:
    manchester uk
    :rolleyes:

    LOL
     
  12. Tera

    Tera Member

    Joined:
    Aug 20, 2006
    Messages:
    116
    Likes Received:
    1

    No, it isn't. The Force is just one person.
     
  13. ScottyEightSix

    ScottyEightSix HUGE EARS > COMEDY CHIN

    Joined:
    Jun 15, 2007
    Messages:
    13,064
    Likes Received:
    623
    Location:
    CHINFORD
    So I got it wrong, havent liked a tune of theirs since 'keep rockin' anyway so I aint paid much attention as his new stuff is shite like every other jump up artist about at the min ;)
     
  14. Tera

    Tera Member

    Joined:
    Aug 20, 2006
    Messages:
    116
    Likes Received:
    1

    Thats actually a mistake, im having that looked at now.
    Give it a day or so and it should be fixed.
    Apologies.
     
  15. ScottyEightSix

    ScottyEightSix HUGE EARS > COMEDY CHIN

    Joined:
    Jun 15, 2007
    Messages:
    13,064
    Likes Received:
    623
    Location:
    CHINFORD
    Fair doo's
     
  16. ScottyEightSix

    ScottyEightSix HUGE EARS > COMEDY CHIN

    Joined:
    Jun 15, 2007
    Messages:
    13,064
    Likes Received:
    623
    Location:
    CHINFORD
    Cheers but escape already said :D
     
  17. Datt Male

    Datt Male Active Member

    Joined:
    Jan 26, 2008
    Messages:
    1,999
    Likes Received:
    22
    scotty bruv y cum in wiv the jump up is shit bit there was no need
     
  18. djrowney

    djrowney G13 RECORDS/SMOKESCREEN

    Joined:
    Dec 20, 2007
    Messages:
    2,532
    Likes Received:
    21
    Location:
    manchester uk
    cos hes a pleb lol
    anyway bk 2 the title
     
  19. shadow_sniper

    shadow_sniper BURCHY!!!

    Joined:
    Sep 11, 2008
    Messages:
    679
    Likes Received:
    0
    Location:
    reppin gloucester and crawley!!
    the force are DOING IT like every other jump up artist in the scene at the moment..

    we love jump up!!!
     
  20. djwhitehaze

    djwhitehaze ILL-HAZE

    Joined:
    Jun 28, 2007
    Messages:
    925
    Likes Received:
    1
    Location:
    Essex
    wrnt feelin this tune at all.. good of him to give it away free n all but not my cuppa tea.

    i fort tha v2e freebie was betta actually