...yea...

Discussion in 'Waffle' started by bL00buBBleGUM, Nov 17, 2005.

  1. bL00buBBleGUM

    bL00buBBleGUM bL00 buBBleGUM

    Joined:
    Nov 14, 2005
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Location:
    Euharlee, GA
    sooo... whats up? :sleep:
     
  2. Time Dependant

    Time Dependant Jungle Hunter

    Joined:
    Apr 10, 2003
    Messages:
    2,174
    Likes Received:
    3
    Location:
    Time Dependant 2007
    Ez young Junglette welcome to the forum, please make sure you hang around & give it some cowbell:cowbell: as women seem to have a tendancy to 'disappear' after the Bad Ace starts posting.
     
  3. Indi

    Indi Tha Original ThreadKilla!

    Joined:
    Apr 7, 2003
    Messages:
    4,343
    Likes Received:
    14
    Location:
    Hull UK

    Hahaha, true dat :teeth:
     
  4. logikz

    logikz I Am Not The King Staff Member

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    10,556
    Likes Received:
    2,520
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    i dont know. just moved to a new place, fucking sucks, living with a hermit gay italian. beleive that shit. havent been able to make music for a while cos my computers at a mates place and im working too much. gosh darn it.
    but yeah. i need a new soundcard.
     
  5. Serum

    Serum Well-Known Member

    Joined:
    Jan 30, 2002
    Messages:
    2,090
    Likes Received:
    145
    Location:
    London
    Who didn't see that coming hahaha
     
  6. Bad Ace

    Bad Ace Close2Death

    Joined:
    Jan 22, 2003
    Messages:
    3,328
    Likes Received:
    9
    Location:
    Hants, uk
    [​IMG]

    now please do a pic "look!no hands!" :teeth:
     
  7. logikz

    logikz I Am Not The King Staff Member

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    10,556
    Likes Received:
    2,520
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    HAEHAEAEHAEH
    serious tho man its not a good situation, im getting out of there with the swiftness. total fuckign queen, italian tho so hed never admit it. got a 90 square flat, uses one, i repeat, ONE room. rest dont even have the heating on. wtf.
     
  8. bL00buBBleGUM

    bL00buBBleGUM bL00 buBBleGUM

    Joined:
    Nov 14, 2005
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Location:
    Euharlee, GA
    hahaha NO! lol... yea.... im bored. :p
     
  9. Bad Ace

    Bad Ace Close2Death

    Joined:
    Jan 22, 2003
    Messages:
    3,328
    Likes Received:
    9
    Location:
    Hants, uk
    well its rude not to ask :)
     
  10. bL00buBBleGUM

    bL00buBBleGUM bL00 buBBleGUM

    Joined:
    Nov 14, 2005
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Location:
    Euharlee, GA