"What's this right here?"

logikz

I Am Not The King
Messages
13,121
its a post by our very own prodigal sun, the reigning sig champoion sirus is what it
 

MARKLAR

International Tracksuit Salesman
VIP Junglist
Messages
15,205
lol!
wats this rite here???
uh thats my penis!
sorry about that!lol
 

YOUNG TUNA

IT'S ME BITCHES
VIP Junglist
Messages
3,403
its a post by our very own prodigal sun, the reigning sig champoion sirus is what it
hahaha.. prodigal sun wtf

read my first post on this thread aloud it rhymes quite well, took me like 2 hours to fucking invent those rhymes and no comments on that mofos
 

Fes Rock

Nothing..........
VIP Junglist
Messages
15,089
hahaha.. prodigal sun wtf

read my first post on this thread aloud it rhymes quite well, took me like 2 hours to fucking invent those rhymes and no comments on that mofos
yo my prodigal son. on dogs dawg :grouphug:
 

safety

double safety
VIP Junglist
Messages
6,333
hmmm, oh yeah, what's that right there?

should have taken it out his pants and slapped the copper round the face with it*
 

Greg P

Active Member
VIP Junglist
Messages
2,166
Fucking brilliant...

He gives it a good old squeeze whilst trying to figure out what it is...
 
Top