What happend to mampi swift???

Brownie D

New Member
Joined
Jan 17, 2009
Location
Basildon
wen i first got into the scene mampi was a big big name
wikked producer.

he went away 4 a while and came bak n released vry average tunes:(
do u think the scene has moved on without him?
or has he lost his way?
 

JAGZ

Well-Known Member
VIP Junglist
Joined
Apr 28, 2007
wen i first got into the scene mampi was a big big name
wikked producer.

he went away 4 a while and came bak n released vry average tunes:(
do u think the scene has moved on without him?
or has he lost his way?

yer mampi was my fav dj for along time and his older tracks the one, hitek, jaws etc are epic tunes but now it does feel like he's lost his way :(
i hope he gets back onit like before but time will only tell
 
R

rob1

Guest
Yeah I see what you mean.
He was huge just as I started raving and then he was just gone.
Going to see him on the 29th for the first time in over a year:)
But his new tunes are a bit boring.
And I have heard the thing about him going deaf as well.
 

fisher

New Member
Joined
Dec 22, 2007
nah was unleashed night, danny bryd n mampi, was dubstep on fri though, rusko

did think he was going down hill for the last few years from raves/ cd packs, but he seems to back on top now though ! no clashing or anything and wasnt just double drop rewind double drop rewind etc
 
Last edited:

Zeal

Ohm/C2D/Dark Asylum/Ennex
VIP Junglist
Joined
Aug 8, 2007
Hes doing a 3 deck set down near me in norwich ina couple months
 

Lunos

Active Member
VIP Junglist
Joined
Aug 14, 2007
he is gonna be big show hopefully when he comes to Soton on the 29th.

mampi swift and skibadee. should be good if skiba dont make them "new sound effect" every 2 seconds. is pretty jokes tho still.
 
R

rob1

Guest
yeh, if i can get some other mans to come with me.

i wanna see Mampi though before this deaf thing stops him for good (thats if it aint a rumour)

Nice 1. It should be a good night.
Hopefully better than the Bryan G & Ruffstuff night there.
Was well roudy!
 
Top Bottom