We neeed your mixes!!!

Discussion in 'Drum & Bass' started by DjRaaH, Apr 30, 2010.

  1. DjRaaH

    DjRaaH Member

    Joined:
    Jun 8, 2007
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    Bassboyz Radio is broadcasting electronic music 24/7 in two channels: House Music and Drum'n'Bass.

    We are looking for DJ sets to be played in our radio.

    If you're a DJ and want your sessions to be played and get some exposure, send me a private message or email me at basixbass@bassboyz.net

    These are the requirements:

    1- Must be recent sessions: 2010 or late 2009
    2- The style/genre doesn't matter. Anything from liquid to neuro, but nothing too hard like current value
    3- Sets must be arround1 hour long
    4- Must be your own set, and not a commercial or released set


    We also have 3 radio shows!

    Digital Djs - presented by DjTavo (DnB)
    BasixBass - presented by myself!
    A little bit of breaks - presented by DjTana (Oldschool / DnB)

    For more info, go to www.bassboyz.net and www.bassboyz.net/radio

    (Needs flash player so you might need to install it.)

    Thanks y'all!
     
  2. muzzadj

    muzzadj POW!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    9,246
    Likes Received:
    220
    Location:
    Hurstpierpoint- Near Brighton
    PM sent mate!
     
  3. TheGambit

    TheGambit Member

    Joined:
    Nov 20, 2009
    Messages:
    748
    Likes Received:
    1
    Location:
    London
    pfft!

    That's me out! lol
     
  4. Neomind

    Neomind Too many skulls!">:O

    Joined:
    Mar 18, 2010
    Messages:
    1,078
    Likes Received:
    13
    Location:
    Madrid, Spain
    bump!
    Bigups for Bassboyz Radio!!!I'm thinking of sending some hard session's over! ;)
     
  5. OPBREAK

    OPBREAK Technics

    Joined:
    Apr 21, 2010
    Messages:
    46
    Likes Received:
    0
    Location:
    Connecticut U.S.A.
    Sent you an electronic mail.
     
  6. DjRaaH

    DjRaaH Member

    Joined:
    Jun 8, 2007
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    OK !! send it !! THX !!!!

    ---------- Post added at 16:12 ---------- Previous post was at 16:11 ----------

    yeah very nice mixes !!! i send u a e-mail !!
     
  7. Scatcat

    Scatcat It don't mean shit

    Joined:
    May 1, 2010
    Messages:
    1,788
    Likes Received:
    7
    Location:
    London
    Safe, i got a mate who ain't on this site but ios a sick house dj you got an email i can give him??


    * I am a retard
     
    Last edited: May 5, 2010
  8. OPBREAK

    OPBREAK Technics

    Joined:
    Apr 21, 2010
    Messages:
    46
    Likes Received:
    0
    Location:
    Connecticut U.S.A.
    Thank you.
     
  9. DjRaaH

    DjRaaH Member

    Joined:
    Jun 8, 2007
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    yeah, we have 2 channel

    1 with dnb & breaks and an other with house trance dance etc...
     
  10. J-Rex

    J-Rex soundcloud.com/j-rex

    Joined:
    Nov 29, 2009
    Messages:
    518
    Likes Received:
    1
    Location:
    Horsham, West Sussex
    sent u over a pm mate