Udy Vs Raiden (This Shit Is On) Location Poll

Where would you like to see exchanged bruises between Udy & Raiden

  • Castle Field

    Votes: 3 18.8%
  • Milton Park

    Votes: 0 0.0%
  • Bransbury Park

    Votes: 0 0.0%
  • At Vurt (with Andy C as Judge)

    Votes: 7 43.8%
  • Underwater Steel Cage Battle (Southsea Sea Front)

    Votes: 6 37.5%

  • Total voters
    16
  • Poll closed .

UDY

K Hole Refugee
Joined
Mar 11, 2003
Location
Peace + Lice

:gun:

UDY
 

SiH

New Member
Joined
Mar 31, 2003
Could have done with some more locations...

How about the top deck of the Gosport Ferry at high tide or Langstone mud flats at low tide?
 

sdm

This is Dog Fort
VIP Junglist
Joined
Nov 29, 2001
Originally posted by GorDo
What the fuck is yo problem udy????If you hate raiden so much put a contract for his ass, and leave us in peace....:mad::antitank:

I hate to give the game away, but its all a joke between Jademan longside the Udini :lol:

THEYS JOKES, PURE JOKES, I TELLS YA!
 

UDY

K Hole Refugee
Joined
Mar 11, 2003
Location
Peace + Lice
I wouldn't put too much faith in what SDM has to say, i hate Raiden almost as much as i hate my own mother.
I aint gonna take out a hit because there'll be more satifaction making his cheezy face slowly turn blue...

get that INSIDE

UDY
 

sdm

This is Dog Fort
VIP Junglist
Joined
Nov 29, 2001
Originally posted by UDY
I wouldn't put too much faith in what SDM has to say, i hate Raiden almost as much as i hate my own mother.
I aint gonna take out a hit because there'll be more satifaction making his cheezy face slowly turn blue...

get that INSIDE

UDY

@Gordo - Trust your forum boss :D

@ud - Your signature picture is making me :puke:
 

sdm

This is Dog Fort
VIP Junglist
Joined
Nov 29, 2001
BTW - I added my own option .............. "Underwater Steel Cage Battle (Southsea Sea Front)" ... That would be cool IMHO!
 

UDY

K Hole Refugee
Joined
Mar 11, 2003
Location
Peace + Lice
add as many options as you like,
thing is, theres not much chance of us breathing in an underwater steel cage.
hmmmmmmm

UDY
 

sdm

This is Dog Fort
VIP Junglist
Joined
Nov 29, 2001
Originally posted by UDY
add as many options as you like,
thing is, theres not much chance of us breathing in an underwater steel cage.
hmmmmmmm

UDY

Ah ha! YES! But you will be supplied with those hand-size oxygen tank things.. They come included with the specialist underwater steel cage.

This idea only costs $5.95 inc P+P PLUS a 30 day money back guarantee - You cant afford to pass up such a great deal!
 

moriaty

Active Member
VIP Junglist
Joined
Mar 8, 2003
Location
between a low hum and a high whine
HeY! I trust noman...
How the **** u put those stupid pictures on the signatures and how you quote (dissin) other ppl???

Plus if i want to post some crap - videos - music clips-crap....how the fuck do i do it huh???:confused::confused::confused::confused::confused:
 
Last edited:

M-Code

Hubbidy Hibbedy
Joined
May 30, 2002
Location
Portsmouth
Originally posted by Jarman666
Keep it getto,Udy you know the location.less of all this chat brov,take it to the ring;)

the only location worthy of such a bout would be........

THE TRICORN!!!!!!!!!!!

how much are tickets btw?
 

elektrokat

Teknophile
Joined
Mar 16, 2003
Location
After Gathering Central
ive slyly been watching the man they call Udy and i can reveal his strengths and weaknesses for mr. Raiden. firstly, he's got mighty stinkin breath which you may wanna watch out for. he has also been doing modern, tap and ballet since a very young age and so should mr.Raiden fall he may fall victim to Udy's killer scissor leg lock. after several ballet crunches, past scuffles show that udy will use his stinky minge to woft the Raidenator into unconsciousness before getting right in his head and stealing all his b-lines too turn into negative b-lines possible of causing mass destruction. lets get it on you fucking bitches.
 
Top Bottom