Twilight 2 New Moon Weirdness !

Discussion in 'Waffle' started by Dagz, Jul 20, 2010.

  1. Dagz

    Dagz Well-Known Member

    Joined:
    Nov 19, 2007
    Messages:
    6,726
    Likes Received:
    854
    So i watched Twilight 2: New Moon the other day which is not a bad movie but then i found this...

    Its worth a watch, i found it so funny if im honest.



     
    Last edited by a moderator: Mar 12, 2015
  2. groelle

    groelle Well-Known Member

    Joined:
    Feb 6, 2007
    Messages:
    5,497
    Likes Received:
    92
    Location:
    northern germany
    oh my god. what youre on about? not a bad movie mate? its fucking shiiiiiitttttt. all of them.

    i read the first 100 pages of the second one, as my girl read it and i had fuck all to do. then the one vampire explains why he isnt eating humans. and you get it? hes religious and wants to get into heaven.

    FOR FUCKS SAKE SHUT UP YOU RELIGIOUS RETARDS! and stop making shit movies with shit stories and shit actors.
    kthxbai.
     
  3. Thin and crispy

    Thin and crispy Active Member

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    4,071
    Likes Received:
    19
    Location:
    Doncaster, United Kingdom
    im pretty sure i dribbled a bit whilst watching this
     
  4. rob_del_terror

    rob_del_terror - ̿ ̿'̵͇̿̿з=(•̪●)=ε

    Joined:
    Sep 10, 2009
    Messages:
    4,039
    Likes Received:
    119
    Location:
    Blackpool, United Kingdom
    ***slowly clicks towards ignore list***
     
  5. Moskit

    Moskit :rodigan: Staff Member

    Joined:
    May 27, 2009
    Messages:
    4,376
    Likes Received:
    3,781
    You're fucking bent mate.
     
  6. richie_stix

    richie_stix gomby plz

    Joined:
    Aug 14, 2008
    Messages:
    9,507
    Likes Received:
    298
  7. luciduk

    luciduk Active Member

    Joined:
    Oct 25, 2009
    Messages:
    3,642
    Likes Received:
    5
    fuck that was annoying. Can only speculate what a waste of time it would be to actually watch that movie.... shit
     
  8. spiderfran286

    spiderfran286 "Yes, squid pro roe..."

    Joined:
    Nov 4, 2007
    Messages:
    5,678
    Likes Received:
    28
    Location:
    Sheffield
    see ive never got these films............

    if all girls are into something and at the same time all lads hate it.....it must be fucking shite!

    lets be r8, the girls like the gayboy who plays Edward....and thats about it surely?!?

    the bird aint even that fit.....suppose its so ugly emo girls have something to relate to.....

    now go watch the A-team or something.....or kick a ball about......MAN UP FFS!
     
  9. DontLikeCops

    DontLikeCops Certified tramp

    Joined:
    Feb 15, 2009
    Messages:
    1,171
    Likes Received:
    0
    Location:
    peckham
    ghey...proud to say i have or never will watch these broke back vampire films
     
  10. Joey AdhD

    Joey AdhD sweaty scouser

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    7,158
    Likes Received:
    298
    Location:
    Liverpool, United Kingdom
    when i was a kid vampires sucked blood not each other cocks....all these vampire spin off are turd.
     
  11. $marty

    $marty Dexcell Staff Member

    Joined:
    Dec 8, 2003
    Messages:
    18,698
    Likes Received:
    1,944
    Location:
    Watford
    Yeah these films are wicked






















    If your about 13, have a vagina and read smash hits magazine
     
  12. spiderfran286

    spiderfran286 "Yes, squid pro roe..."

    Joined:
    Nov 4, 2007
    Messages:
    5,678
    Likes Received:
    28
    Location:
    Sheffield
    smash hits magazine ended tiiime ago adam! GOD!

    LULZ
     
  13. richie_stix

    richie_stix gomby plz

    Joined:
    Aug 14, 2008
    Messages:
    9,507
    Likes Received:
    298
    quite the opposite, but your reasoning is sound!

    clearly she was cast cos she is a misserable bitch who aint that good looking... this gives the fatties who like these films hope that one day they may find their own twinkly gay vampire
     
  14. spiderfran286

    spiderfran286 "Yes, squid pro roe..."

    Joined:
    Nov 4, 2007
    Messages:
    5,678
    Likes Received:
    28
    Location:
    Sheffield
    exactly!

    i mite of said she wasnt that fit....but id still shut her up by jamming my cock into her mouth........all im saying is if they had cast Megan fox mite be worth a single viewage.....just to look at her hot rocking body!

    and yes....i did just say "hot rocking body"
     
    Last edited: Jul 20, 2010
  15. DontLikeCops

    DontLikeCops Certified tramp

    Joined:
    Feb 15, 2009
    Messages:
    1,171
    Likes Received:
    0
    Location:
    peckham
    id like to slip gemma fox a length, got a few good old garage tunes out aswell which is a bonus
     
  16. spiderfran286

    spiderfran286 "Yes, squid pro roe..."

    Joined:
    Nov 4, 2007
    Messages:
    5,678
    Likes Received:
    28
    Location:
    Sheffield
    i ment megan fox! haha! gemma fox is still fit tho! haha
     
  17. groelle

    groelle Well-Known Member

    Joined:
    Feb 6, 2007
    Messages:
    5,497
    Likes Received:
    92
    Location:
    northern germany
    ahahahhahah :D xD

    i nearly fell of my chair!!
     
  18. richie_stix

    richie_stix gomby plz

    Joined:
    Aug 14, 2008
    Messages:
    9,507
    Likes Received:
    298
    unforutnately that is far from original material... joey your a...

    [​IMG]
     
  19. Thin and crispy

    Thin and crispy Active Member

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    4,071
    Likes Received:
    19
    Location:
    Doncaster, United Kingdom
    pirate? he's a pirate?
     
  20. richie_stix

    richie_stix gomby plz

    Joined:
    Aug 14, 2008
    Messages:
    9,507
    Likes Received:
    298
    yes, as in he pirated the joke ;)