TripleXL - Ya Can't Play Bass

Discussion in 'Members Mixes' started by TripleXL, Aug 19, 2009.

  1. TripleXL

    TripleXL New Member

    Joined:
    Jan 24, 2009
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Right then, i guess i better post this mix myself now haha.

    After that turd, detonate-dj, posted my mix AS HIS i think its only right that i post it myself!

    Enjoy!!!


    TripleXL - Ya Can't Play Bass

    Mulder - Sound Clash
    Junki Munki - How Y'All Feel
    Darkus vs The Phantom - 4 Elements
    Malice - On and On
    Top Buzz - Living In Darkness (Sparky & Twista Remix)
    Running Man - Techno Bop
    Darkus - 2 Sounds Go To War (CTRL Z & Screwface Remix)
    Junki Munki - Let It Roll
    Vinyl Junkie & Darkus - All Night
    Malice & Reckless - Life On Mars
    The Arsonist - Gimme My...
    Junki Munki - People
    Darkus - Old Skool Karnage (D-Ranged Remix)
    Slipmatt - Hear Me (Junki Munki Remix)
    Jedi & Stormstrooper Feat. MC Marley - Old Skool Flava (Remix)
    Ben Venom - Ready Go
    Darkus Feat. MC Mad P - One more

    Duration: 45 Minutes 12 Seconds

    DOWNLOAD HERE
     
  2. Joey AdhD

    Joey AdhD sweaty scouser

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    7,158
    Likes Received:
    298
    Location:
    Liverpool, United Kingdom
    thats my mix u cunt.:wave:
     
  3. RUSSLA

    RUSSLA DNBF Monarch

    Joined:
    May 23, 2008
    Messages:
    6,259
    Likes Received:
    885
    Location:
    BH1

    Mate the dude is a tool! He said he downloaded mine and was listening even tho the link was dead, no love for people like that!!

    Ban Smarty?

    EDIT: Just seen he's banned, for life hopefully!
     
  4. TripleXL

    TripleXL New Member

    Joined:
    Jan 24, 2009
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    hahaha Pipe it!!!



    What a twat. Yea im hoping its a ban for life too. Although im not a big user of the forum, no forum needs cunts like that!
     
  5. RUSSLA

    RUSSLA DNBF Monarch

    Joined:
    May 23, 2008
    Messages:
    6,259
    Likes Received:
    885
    Location:
    BH1

    HEIR HEIR
     
  6. BDS

    BDS Active Member

    Joined:
    Mar 25, 2008
    Messages:
    3,223
    Likes Received:
    2
    Location:
    Ye Olde England
    to the throne?



    lol :teeth:
     
  7. RUSSLA

    RUSSLA DNBF Monarch

    Joined:
    May 23, 2008
    Messages:
    6,259
    Likes Received:
    885
    Location:
    BH1
    You knowz it bruvna! Wut!
     
  8. TripleXL

    TripleXL New Member

    Joined:
    Jan 24, 2009
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
  9. TripleXL

    TripleXL New Member

    Joined:
    Jan 24, 2009
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    cheeeeeeky bump :D