The gheys toy/fad ever... did you have one.. honestly ...

Discussion in 'Waffle' started by EWOKS, Jul 9, 2009.

  1. EWOKS

    EWOKS POTATOES GONNA POTATE

    Joined:
    Feb 8, 2008
    Messages:
    7,400
    Likes Received:
    360
    Location:
    Portsmouth
    [​IMG]


    [​IMG]

    at the end of the day , did you , or did you not used to walk about school running a fingerboard along the wall and every edge,table,banister in sight. and genrally look like a complete tool box ??



    i didnt.. :rinsed:
     
  2. JamesZero

    JamesZero aka Zero Beats

    Joined:
    Oct 2, 2008
    Messages:
    2,934
    Likes Received:
    109
    Location:
    South London
    Nah I didn't have one of them... I don't even remember it being a fad to be honest.
     
  3. Fortune^

    Fortune^ ( ͠° ͟ʖ ͡°)

    Joined:
    Jun 3, 2009
    Messages:
    2,134
    Likes Received:
    9
    Location:
    Manchester
    Never understood it at all tbh.

    Though when these were all the rage I was actually skating so I just didn't see the point at all.
     
  4. Teddy

    Teddy 60% Staff Member

    Joined:
    Dec 19, 2008
    Messages:
    8,776
    Likes Received:
    1,795
    Location:
    STN
    ha ha i got one of those on my desk!
     
  5. jmzmaloney

    jmzmaloney ENTHUSED WITH ETHNOGRAPHIC PLUNDERPHONICS Staff Member

    Joined:
    Aug 30, 2008
    Messages:
    11,149
    Likes Received:
    2,592
    Location:
    KARLS TLACK BWAT
    I saw one of my mates smacked up at the bottom of the escalators at Reading Station a while back with one of those. I asked him what he was doing and he said he was just seeing how far it would go before it came back down. I watched him for 5 minutes with the bloody thing before the train come. He told me on the train his cock smelled. Havent seen him since.
     
  6. Dan M

    Dan M hard gay northern bear

    Joined:
    Apr 18, 2008
    Messages:
    5,053
    Likes Received:
    10
    Location:
    YORKSHIRE
    i could do kickflips with em
     
  7. Moskit

    Moskit :rodigan: Staff Member

    Joined:
    May 27, 2009
    Messages:
    4,375
    Likes Received:
    3,781
    The shame of it, i'd rather have been caught bashing the bishop to Blue Peter by my Nan, then even entertaining the idea of wasting my paper round money on them.
     
  8. EWOKS

    EWOKS POTATOES GONNA POTATE

    Joined:
    Feb 8, 2008
    Messages:
    7,400
    Likes Received:
    360
    Location:
    Portsmouth
    i believe you .. he hasnt text back, just said alrite china, seen ya pic babez
     
  9. ScottyEightSix

    ScottyEightSix HUGE EARS > COMEDY CHIN

    Joined:
    Jun 15, 2007
    Messages:
    13,061
    Likes Received:
    623
    Location:
    CHINFORD
    I imagine there were some geeks that spent every hour of the day practicing for months an was finally able to pull them off... But I could do one on a real skateboard but couldnt even come close to doing one on them.
     
  10. ScottyEightSix

    ScottyEightSix HUGE EARS > COMEDY CHIN

    Joined:
    Jun 15, 2007
    Messages:
    13,061
    Likes Received:
    623
    Location:
    CHINFORD
    yes i did have one btw but got bored after about 5 min playing with it
     
  11. Dan M

    Dan M hard gay northern bear

    Joined:
    Apr 18, 2008
    Messages:
    5,053
    Likes Received:
    10
    Location:
    YORKSHIRE
    i was lieing, i did have one though, personally preferred yoyos
     
  12. Gloxxy

    Gloxxy I SNORT COAL

    Joined:
    Jan 30, 2007
    Messages:
    6,165
    Likes Received:
    952
    Location:
    TUT' MINES
    These were well after my time.

    These on the other hand were all the rage.

    [​IMG]
     
  13. EWOKS

    EWOKS POTATOES GONNA POTATE

    Joined:
    Feb 8, 2008
    Messages:
    7,400
    Likes Received:
    360
    Location:
    Portsmouth
    haha lies dan ..


    i dod have one also, i was shit and it just flew off everywhere, i also had an x-brain yoyo from tescos a red one, i was the boy with one of them if thats possible in the same sentance
     
  14. jmzmaloney

    jmzmaloney ENTHUSED WITH ETHNOGRAPHIC PLUNDERPHONICS Staff Member

    Joined:
    Aug 30, 2008
    Messages:
    11,149
    Likes Received:
    2,592
    Location:
    KARLS TLACK BWAT
    My favourite game was when you pretended to beat the shit out of one of your mates in the middle of the road until someone stopped and gave chase.
     
  15. EWOKS

    EWOKS POTATOES GONNA POTATE

    Joined:
    Feb 8, 2008
    Messages:
    7,400
    Likes Received:
    360
    Location:
    Portsmouth

    for glox then ...


    did ya have spinning top ? instead of yoyos, and wear grey shorts at school and have a catapult in ya back pocket ?
     
  16. Dan M

    Dan M hard gay northern bear

    Joined:
    Apr 18, 2008
    Messages:
    5,053
    Likes Received:
    10
    Location:
    YORKSHIRE
    we need to stop reffering to each other else people might think i'm sniffing around you like a horny jack russell
     
  17. Moskit

    Moskit :rodigan: Staff Member

    Joined:
    May 27, 2009
    Messages:
    4,375
    Likes Received:
    3,781
    Yes.

    I had a Sprite one.

    Also, will you admit to:

    [​IMG]
     
  18. Gloxxy

    Gloxxy I SNORT COAL

    Joined:
    Jan 30, 2007
    Messages:
    6,165
    Likes Received:
    952
    Location:
    TUT' MINES
    :D Yes I was also best mates with Dennis The Menace.

    I never had a big boglin. My little bro collected all of the mini boglins when they came out years later.

    I had shit loads of Muscle Men though.

    [​IMG]
     
    Last edited: Jul 9, 2009
  19. EWOKS

    EWOKS POTATOES GONNA POTATE

    Joined:
    Feb 8, 2008
    Messages:
    7,400
    Likes Received:
    360
    Location:
    Portsmouth
    i had a few mini bogglins, them and garbage pale kids stickers.

    [​IMG]


    [​IMG]
     
  20. EWOKS

    EWOKS POTATOES GONNA POTATE

    Joined:
    Feb 8, 2008
    Messages:
    7,400
    Likes Received:
    360
    Location:
    Portsmouth

    ermm.... they didnt come out that many years later did they ?? ........:oops: :oops: :oops: please say they didnt or delete that post , i swear i was only 19