THE FUCKING REP SYSTEM

Status
Not open for further replies.

Fes Rock

Nothing..........
VIP Junglist
Messages
15,150
Likes
140
#1
@ dirty Breakz, someone just repped me cuz of something you said in admin thread. TBh, i am dirty breaks, we are one lol

nah really tho, u repped the wrong dude, and the next coward who neg reps me without leaving your name is pure vagina
 

richie_stix

gomby plz
VIP Junglist
Messages
9,507
Likes
302
#2
You must spread some Reputation around before giving it to Lord Fess again.

damnit... i wanted to be pure vag
 

Fes Rock

Nothing..........
VIP Junglist
Messages
15,150
Likes
140
#4
thats cuz your a huge faggot simon, u talk tough, but in real life fam, id step on you...

so leave me alone
 

Teddy

60%
Tribal Leader
VIP Junglist
Messages
9,104
Likes
2,280
#7
now now children.

I like the rep system
better than the thanks button imo.
Some choose to leave their name, some don't. personally i do, that way they know they have done good and I approve.

I don't rep much but when i do its coz they've been fucking awesome or really fucking retarded.
 

richie_stix

gomby plz
VIP Junglist
Messages
9,507
Likes
302
#10
now now children.

I like the rep system
better than the thanks button imo.
Some choose to leave their name, some don't. personally i do, that way they know they have done good and I approve.

I don't rep much but when i do its coz they've been fucking awesome or really fucking retarded.
you only say that cos your thanks game was weak... my thanks game was the highest on the forum mayne!
 

$marty

Dexcell
Tribal Leader
VIP Junglist
Messages
18,519
Likes
2,279
#11
Next person to say ANYTHING bad about anyone and it's a week off. I'm not fucking about here. This mud-slinging has gone on for too long and we should move the fuck on.
 

Fes Rock

Nothing..........
VIP Junglist
Messages
15,150
Likes
140
#14
yea because your fat
nah fam, cuz im a man, im fat in the cock, the same cock your mom sucks faggot, really come see me, ill show u the fat coming out your glass jaw hommie. fuck you, theres a name for dudes like u in jail, and its called ass fuck




again, cant sign the name... pure vagine..
 

Fes Rock

Nothing..........
VIP Junglist
Messages
15,150
Likes
140
#15
Next person to say ANYTHING bad about anyone and it's a week off. I'm not fucking about here. This mud-slinging has gone on for too long and we should move the fuck on.
check my reps and PM's then, cuz im just standing tall here, all the traps posting in here need the week off fam
 

$marty

Dexcell
Tribal Leader
VIP Junglist
Messages
18,519
Likes
2,279
#17
Just drop it.
Forget about it.
If you don't like each other, use the ignore function.
 

herojuana

hairy kuala
VIP Junglist
Messages
5,605
Likes
974
#18
Credit to me Fess, I let you know it was me neg repping you.


although I may start leaving really abusive rep signed from teddy :teeth:
 

justin_credible

Lurker
VIP Junglist
Messages
1,495
Likes
15
#19
nah fam, cuz im a man, im fat in the cock, the same cock your mom sucks faggot, really come see me, ill show u the fat coming out your glass jaw hommie. fuck you, theres a name for dudes like u in jail, and its called ass fuck




again, cant sign the name... pure vagine..
Ahhhh, my appologies. Should read "surly "nigga" is a little inappropriate, kind regards, justin_credible"

My mistake
 

logikz

I Am Not The King
Tribal Leader
VIP Junglist
Messages
11,117
Likes
2,982
#20
do it, from now all neg reps are signed teddy. hargle hargle.

but its not a discussion, use ignore or its a week off.
 
Status
Not open for further replies.
Top