textsfromlastnight.com

Discussion in 'Waffle' started by ac, May 19, 2009.

  1. ac

    ac I've been naughty, I'm banned

    Joined:
    Mar 29, 2007
    Messages:
    1,330
    Likes Received:
    0
    http://www.textsfromlastnight.com

    Taken from another Forum (Disfunktional Radio) but I thought it deserved it's own thread here also. :lol:

     
  2. ZackMRG

    ZackMRG Circles are Pointless

    Joined:
    Sep 9, 2008
    Messages:
    1,715
    Likes Received:
    70
    Location:
    Halesowen, UK
    Can't believe theres no more interest in tis website, some classics on here:

     
  3. *Chloe

    *Chloe Well-Known Member

    Joined:
    Aug 27, 2008
    Messages:
    3,140
    Likes Received:
    31
    (212): i want you now
    (916): you need to stop dating girls with the same name as your mother...or stop drinking so much...I don't want to see this
     
  4. Borf™

    Borf™ Borf

    Joined:
    Jul 9, 2007
    Messages:
    9,693
    Likes Received:
    342
    Location:
    Cardiff, not the Valleys
    (415): Is it wrong to scream your own name when about to bust?
    Replies (34) Good Night (440) Bad Night (754) More from 415


    (314): Idk. We dropped acid and Kevin ran away again. We didn't find him for like 3 hours.
    (1-314): Man I wish I had been there
    (314): Yah we found him in the pool shed of some elderly couple. They were on the porch watching all of the shenanigans. ...To be young again.
    Replies (8) Good Night (725) Bad Night (67) More from 314

    (714): im surrounded by empty glasses of chocolate milk WTF
    Replies (8) Good Night (677) Bad Night (107) More from 714

    (203): i can't watch a movie tonight dude, im smoking weed
    (787): you smoke with your eyes?
    Replies (2) Good Night (304) Bad Night (342) More from 203,787


    (513): do you believe in love at first sight?
    (1-513): awwwwww =)
    (513): yea.. so can i have your sisters number? thanks!

    (616): i wokr up in ohio with no clothes. i think someone gave me ecstacy. can you come find me please it's cold.
    Replies (7) Good Night (173) Bad Night (1030) More from 616
     
  5. Yorkshire Tony

    Yorkshire Tony Active Member

    Joined:
    Jun 30, 2008
    Messages:
    1,623
    Likes Received:
    2
    Location:
    Barmby on the Marsh, United Kingdom
    great website, some quality stuff!!!!
     
  6. Welsh Junglist

    Welsh Junglist AKA Faqade

    Joined:
    Apr 20, 2007
    Messages:
    1,606
    Likes Received:
    4
    Location:
    North Wales
    (732): she woke up with a sticky ear

    Noice!
     
  7. Fazer

    Fazer wat

    Joined:
    Jun 15, 2003
    Messages:
    738
    Likes Received:
    3
    Location:
    Essex
    Hahaha
     
  8. Thin and crispy

    Thin and crispy Active Member

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    4,071
    Likes Received:
    19
    Location:
    Doncaster, United Kingdom
    (603): i just made out with my boyfriends father...and so did jess

    lol

    (404): Can I crash on your couch? I just came home to find my wife giving two guys blowjobs.
    (1-404): Two?
    (404): Two.

    (908): ur plase or mine? lol
    (1-908): well if you don't learn how to spell, you may be at your place and I'll be at mine.

    (914): Once you see the odd facial expressions and noises a guy makes while he is furiously beating off on top of you, it kind of puts things into perspective.

    (773): Yeah. I woke up naked in his bed this morning and remember saying "Get a condom cuz I can't afford an abortion right now" last night. He didn't run. He's a keeper

    (231): i am sick of getting naked and seeing how fat i am.

    this site is too good, lol. gonna stop there


    ok last 1

    (405): Dude, I'm in her bathroom and there's crab shampoo... is it worth the risk?
    (918): You're missing what this discovery implies... she's got a fucking bush.
    (405): I wish there were wingman of the year awards.

    realy now... lol

    (404): FYI..good luck when you get back from work.. mom and dad know about the boy you brought home last night
    (1-404): haha good one..how did you even know?
    (404): we all know. he obviously didn't leave when you might have told him to.. he came down when we were eating because he coud smell mom's cooking. the dude ate with us and offered to say grace. so yeah, good luck.
     
    Last edited: May 20, 2009
  9. MARKLAR

    MARKLAR International Tracksuit Salesman

    Joined:
    Oct 1, 2006
    Messages:
    15,032
    Likes Received:
    650
    (619): just caught grandpa beating off in the living room

    hahahaha
     
  10. Borf™

    Borf™ Borf

    Joined:
    Jul 9, 2007
    Messages:
    9,693
    Likes Received:
    342
    Location:
    Cardiff, not the Valleys
    (201): Dude, I couldnt get it up cause she said her parents were home...
    (1-201): ok, come over...I have doritos


    (509): My dream in life is to scissor with Ellen. I don't care if I've got a dick. I'll make it work.


    (310): he wants to bone in the snuggie


    616): Why would I want to inherit a sex machine used by my grandma?


    (503): I chose taco bell over sex...
    (503): good choice.


    (309): dude do u know what u did last night?
    (1-309): do i wanna know???
    (309): you totally walked in on some couple fuckin in their unlocked dorm room asking for directions to ur room...


    (610): the beds are so narrow its like a jenga threesome
     
  11. Borf™

    Borf™ Borf

    Joined:
    Jul 9, 2007
    Messages:
    9,693
    Likes Received:
    342
    Location:
    Cardiff, not the Valleys
    (310): my mom just walked in on me furiously masturbating while reading twilight. needless to say, im officially out of the closet.

    Hahahahahaha voice


    (407): So I just walked in on one of our neighbors having sex...on our couch.
    (352): WHAT?!
    (407): He apologized for staining our couch, then asked if he could make me a drink. Pretty sure he was still inside her while we were talking.

    Lmao
     
  12. Gumby

    Gumby New Member

    Joined:
    Apr 7, 2006
    Messages:
    6,208
    Likes Received:
    10
    :rofl:

    this is great
     
  13. BoudiCat

    BoudiCat SERIAY.

    Joined:
    Jan 21, 2008
    Messages:
    5,933
    Likes Received:
    20
    Location:
    your face.
    sicko.
     
  14. BoudiCat

    BoudiCat SERIAY.

    Joined:
    Jan 21, 2008
    Messages:
    5,933
    Likes Received:
    20
    Location:
    your face.
    hehe
     
  15. Fazer

    Fazer wat

    Joined:
    Jun 15, 2003
    Messages:
    738
    Likes Received:
    3
    Location:
    Essex
    (330): Someone took a freaking dump on a roll of toilet paper. Next to the toilet. No shit in the toilet. Just on the roll of toilet paper.

    (240): I just realized that my mother and I have the same favorite sex position, Guess which one!
    (301): OMG! Ew.
    (240): Lucky Dad

    (206): I just tried to pick my 105-lb puppy up and accidentally fingered its asshole
    (425): There are some things we keep to ourselves Brian
     
  16. BoudiCat

    BoudiCat SERIAY.

    Joined:
    Jan 21, 2008
    Messages:
    5,933
    Likes Received:
    20
    Location:
    your face.
    win!
     
  17. Turtles

    Turtles Member

    Joined:
    Aug 29, 2008
    Messages:
    293
    Likes Received:
    0
    LOL

    Some classics :D