Summer Heights High

Discussion in 'Waffle' started by Greg P, Jul 16, 2008.

  1. Greg P

    Greg P Active Member

    Joined:
    Jan 16, 2008
    Messages:
    2,173
    Likes Received:
    1
    Anyone been watching this?

    Funniest new comedy show I've seen in ages, seriously suggest anyone who hasn't seen it check it out!

    [​IMG]
     
  2. safety

    safety double safety

    Joined:
    Mar 15, 2007
    Messages:
    6,367
    Likes Received:
    29
    Location:
    raglan, nz
    it's weee good. jonah is funny and mr g is even more narcissitc than me. (not mr g form on here)
     
  3. spiderfran286

    spiderfran286 "Yes, squid pro roe..."

    Joined:
    Nov 4, 2007
    Messages:
    5,676
    Likes Received:
    28
    Location:
    Sheffield
    oh yeah, its brilliant, dunno whats better tho, this or the inbetweeners

    "i didn't fucking touch him in his fucking dick, tell them jonah!"
     
  4. Sammy_Dodger

    Sammy_Dodger Mr Ed

    Joined:
    May 19, 2008
    Messages:
    3,557
    Likes Received:
    127
    Location:
    Peckham
    haha...yeah ive seen a couple of episodes.

    its well funny...hes got the characters down to a tee!!

    'PUCK YOU MIIIIS'

    haha
     
  5. Greg P

    Greg P Active Member

    Joined:
    Jan 16, 2008
    Messages:
    2,173
    Likes Received:
    1
    Jonah is a fucking classic man, definately my favourite...
     
  6. DJ_DAFT

    DJ_DAFT is back

    Joined:
    Nov 23, 2007
    Messages:
    426
    Likes Received:
    0
    Location:
    Uxbridge
    'MISS WHATS THIS STAINE ON MY SHORTS!!!!' lol.....this program is fukin jokes....you seen the Drama teacher make that song up about the gal who died....fukin metal...lol
     
  7. Greg P

    Greg P Active Member

    Joined:
    Jan 16, 2008
    Messages:
    2,173
    Likes Received:
    1
    "Have you got your period or what miss?"
     
  8. duffer

    duffer Under Mi SensI...........

    Joined:
    Jun 25, 2007
    Messages:
    1,254
    Likes Received:
    1
    Location:
    BRISTOL BS11
    Ha fucking love this program. Jonah is teh best character. Puck yoo miss.

    His tag aswell. Dick -tation

    Jonah and his mates on red heads…
    “people are racist to us sir… so we can be racist to wringers”
    “but red heads aren’t a race Jonah…”
    “but sir there’s heaps of em’… they’re everywhere!”
     
  9. YOUNG TUNA

    YOUNG TUNA IT'S ME BITCHES

    Joined:
    Feb 12, 2006
    Messages:
    3,416
    Likes Received:
    39
    Location:
    Helsinki
    Hmm gonna have to check this one out, never heard of it!

    But seriously no show can ever beat The Office (US), it's superb.
     
  10. Sammy_Dodger

    Sammy_Dodger Mr Ed

    Joined:
    May 19, 2008
    Messages:
    3,557
    Likes Received:
    127
    Location:
    Peckham
    the office US ....is wank!!!


    all abot the uk office!!
     
  11. YOUNG TUNA

    YOUNG TUNA IT'S ME BITCHES

    Joined:
    Feb 12, 2006
    Messages:
    3,416
    Likes Received:
    39
    Location:
    Helsinki
    [​IMG]
     
  12. Prospekt

    Prospekt Active Member

    Joined:
    May 30, 2007
    Messages:
    6,619
    Likes Received:
    12
    Location:
    Leeds / Brighton
    you know this!!!

    copying Davind Brent is like trying to play football like Cristiano Ronaldo, just doesn't happen...
     
  13. YOUNG TUNA

    YOUNG TUNA IT'S ME BITCHES

    Joined:
    Feb 12, 2006
    Messages:
    3,416
    Likes Received:
    39
    Location:
    Helsinki
    cmon it's STEVE CARELL :teeth:

    have you guys even _seen_ the US version at all?
     
  14. Sammy_Dodger

    Sammy_Dodger Mr Ed

    Joined:
    May 19, 2008
    Messages:
    3,557
    Likes Received:
    127
    Location:
    Peckham
    yeah i have!!! its pony!! wack!!! poo!! crap!! shit!! bolox!!! FAKE!! wonna be English humor!!
     
  15. D BREAKNECK

    D BREAKNECK 7 years on top

    Joined:
    Nov 13, 2002
    Messages:
    1,977
    Likes Received:
    7
    Summer Heights High is fookin class! Funniest comedy in years.

    Very funny! Check it out soon as you can.
     
  16. BDS

    BDS Guest

    its on now
     
  17. Prospekt

    Prospekt Active Member

    Joined:
    May 30, 2007
    Messages:
    6,619
    Likes Received:
    12
    Location:
    Leeds / Brighton
    what channel bruv???
     
  18. SIRUS

    SIRUS 変なひと

    Joined:
    Feb 16, 2007
    Messages:
    5,303
    Likes Received:
    1,039
  19. toreman

    toreman toreman

    Joined:
    Sep 17, 2007
    Messages:
    471
    Likes Received:
    0
    Location:
    kingston
    are they sith ifrican or australian? i been tryna work it out for ages.
     
  20. Gumby

    Gumby New Member

    Joined:
    Apr 7, 2006
    Messages:
    6,208
    Likes Received:
    10
    its australian through and through.

    if you guys like this then you HAVE to see the first series. 'We Can Be Heros- Finding the Australian of the Year.'

    its the same bloke again, playing all the different characters. Jaime's character was originally from this series. she's MUCH funnier in this one.