so what the FUCK is the real story with screamer?

Discussion in 'Drum & Bass' started by D-Logik, Jul 15, 2003.

  1. D-Logik

    D-Logik Member

    Joined:
    Mar 25, 2003
    Messages:
    131
    Likes Received:
    0
    Location:
    Buffalo Ny
    final version that's out this week

    vocal or no?
     
  2. sdm

    sdm This is Dog Fort

    Joined:
    Nov 29, 2001
    Messages:
    12,757
    Likes Received:
    17
    Final version out this week on the "Screamer EP" - With updated vocals from Skibadee :slayer:
     
  3. D-Logik

    D-Logik Member

    Joined:
    Mar 25, 2003
    Messages:
    131
    Likes Received:
    0
    Location:
    Buffalo Ny
    hahahah

    now that's gotta be a joke.
     
  4. D-Logik

    D-Logik Member

    Joined:
    Mar 25, 2003
    Messages:
    131
    Likes Received:
    0
    Location:
    Buffalo Ny
    so what's skibba gonna be screaming man....cuz he has to...cuz it's screamer....


    RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

    now that'd be the hot shit
    hahahahha
     
  5. freeagent

    freeagent Almost 30

    Joined:
    Jul 26, 2002
    Messages:
    1,894
    Likes Received:
    1
    Location:
    San Francisco, CA
    Sorry, but the song is shite, with or without the vocals. Especially with, but also without.
     
  6. zoob

    zoob Nine Bar SS.

    Joined:
    Feb 13, 2003
    Messages:
    367
    Likes Received:
    1
    You what freeagent???? :nono: :nono: doesnt it make you :banana:
     
  7. sdm

    sdm This is Dog Fort

    Joined:
    Nov 29, 2001
    Messages:
    12,757
    Likes Received:
    17
    freeagent like's the Skibadee update though :)
     
  8. D-Logik

    D-Logik Member

    Joined:
    Mar 25, 2003
    Messages:
    131
    Likes Received:
    0
    Location:
    Buffalo Ny
    finally...the official word is the ep will have screamer on it with the vocal.
     
  9. sdm

    sdm This is Dog Fort

    Joined:
    Nov 29, 2001
    Messages:
    12,757
    Likes Received:
    17
    :rslayer:
     
  10. freeagent

    freeagent Almost 30

    Joined:
    Jul 26, 2002
    Messages:
    1,894
    Likes Received:
    1
    Location:
    San Francisco, CA
    You know this man!

    :rambo: :gaywhite: :gaywhite:
     
  11. ZESTOI

    ZESTOI time for heroes.

    Joined:
    Jun 13, 2002
    Messages:
    1,262
    Likes Received:
    2
    Location:
    POMPEY!
    tun'es.pretty.cool.ain't.an.all.time.fave.or.nothing.,tho

    skibadee.vocals.aswell?u.gotta.be.kidding.me :sleep:

    :nono:
     
  12. Eska

    Eska android funkster

    Joined:
    May 6, 2003
    Messages:
    93
    Likes Received:
    0
    Location:
    USA
    It's all about The Map and the Evolution Rmx anyway :2thumbs:
     
  13. ZESTOI

    ZESTOI time for heroes.

    Joined:
    Jun 13, 2002
    Messages:
    1,262
    Likes Received:
    2
    Location:
    POMPEY!
    yer.the.map.is.cool

    :violin:
     
  14. jnr_bryson

    jnr_bryson Member

    Joined:
    Feb 15, 2003
    Messages:
    181
    Likes Received:
    0
    Location:
    balloch, scotalnd
    skittles is a wicked wee tune as well.