safe (from Reading)

Discussion in 'Introduce Yourself' started by dubhunter, Feb 4, 2008.

  1. dubhunter

    dubhunter New Member

    Joined:
    Feb 4, 2008
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    ez
    dunno why i never joined this forum before, many big sets n that. i jus live in reading, like to get mashd and go to free parties n whatnot.

    neone from around reading area?

    safe
     
  2. MARKLAR

    MARKLAR International Tracksuit Salesman

    Joined:
    Oct 1, 2006
    Messages:
    15,034
    Likes Received:
    650
    :welcome: 2 the forum!
     
  3. tarranjoe

    tarranjoe Active Member

    Joined:
    Jun 8, 2007
    Messages:
    1,215
    Likes Received:
    0
    Location:
    manchester
    welcome to the forum bud, it's a good place to be
     
  4. BoudiCat

    BoudiCat SERIAY.

    Joined:
    Jan 21, 2008
    Messages:
    5,933
    Likes Received:
    20
    Location:
    your face.
    Hello!
    I'm from Oxford which is kinda near lol welcome, it's quality on here!
    :)
     
  5. Toejam

    Toejam OOOBEY DOOBEY

    Joined:
    Nov 28, 2007
    Messages:
    4,682
    Likes Received:
    361
    Location:
    Ipswich
    :borat: HELLOO! HAPPY TIMES!
     
  6. DJNitrousUK

    DJNitrousUK Active Member

    Joined:
    Jul 26, 2007
    Messages:
    6,079
    Likes Received:
    8
    Location:
    Norfolk, UK
    aint it just!
     
  7. Allyh84

    Allyh84 New Member

    Joined:
    Jan 13, 2008
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Yup, another Reading native here, rather pissed off at the misfortunes of our football team atm though! :( I am not in Reading atm though, in Portsmouth for Uni during term time.
     
  8. Mishy

    Mishy New Member

    Joined:
    Feb 7, 2008
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Hey, I visit reading quite often and may be moving nearby this year so probably be at few do's at weekends or in June when i'm supposed to be moving
     
  9. facelessmonkey

    facelessmonkey Dj Premise

    Joined:
    Jan 23, 2008
    Messages:
    493
    Likes Received:
    0
    Location:
    Kernow
  10. DJ_DAFT

    DJ_DAFT is back

    Joined:
    Nov 23, 2007
    Messages:
    426
    Likes Received:
    0
    Location:
    Uxbridge
    Hello....i dont livve dat far from reading, been there a few tyms....cant remeber why tho...need to cut down on the grade....LOL