Roll call for Nightlife launch party tomorrow night (03/09)

jay walker

1/2 of Passive/Aggressive
VIP Junglist
Messages
3,882
Likes
9
#2
Aye, Jus waiting on the final numbers of peeps whose up for it, an will be bookin tickets tonizzle - Andy 2 hours is unmissable, Ram nights have the best music imo, an THE END rawks!!!!

You gwaanin Stu?
 

sdm

This is Dog Fort
VIP Junglist
Messages
12,707
Likes
17
#3
jay walker said:
Aye, Jus waiting on the final numbers of peeps whose up for it, an will be bookin tickets tonizzle - Andy 2 hours is unmissable, Ram nights have the best music imo, an THE END rawks!!!!

You gwaanin Stu?
Yep, should be myself, Cara, and Monkey Code at the moment (y)
 

jay walker

1/2 of Passive/Aggressive
VIP Junglist
Messages
3,882
Likes
9
#6
Sonovabiatch! Gotta have credit card to order tickets, this is gonna be a hastle - I only got a SOLO card.

Have to see whatr I can fix up :slick:
 

jay walker

1/2 of Passive/Aggressive
VIP Junglist
Messages
3,882
Likes
9
#8
DjEffect said:
Save your money for October 1st @ Bassix jay :D

Nightlife Album tour with Andy C & Friction ;)
YOU KNOW IM THERE FER SHIZZLE BRUVVAH!!!

Gonna be a loooooong trek, but defo worth it, you still cool to hook me an Badman Aceino up a floor to sleep on?

:flowers:
 

j_boncha

Junglist of Paine
Messages
175
Likes
1
#12
I really wish I could be there but my living in the USA and not having the cash to travel to the UK much kinda stops me from making an appearance.

My only hope is that I can find an MP3 of the show sum time down the road.
 
Top