Reccomend sum bangin tunes to me!

Discussion in 'Drum & Bass' started by Vincemeat, Mar 5, 2003.

  1. Vincemeat

    Vincemeat New Member

    Joined:
    Mar 5, 2003
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Location:
    England! near Swindon
    Want sum tunes to DL on Kazza any reccomendations from u lot, just reccomend tunes u fink are absolutly amazin! dark is good but anythin goes as long as its good. Cheers Guys! :gun:
     
  2. Vincemeat

    Vincemeat New Member

    Joined:
    Mar 5, 2003
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Location:
    England! near Swindon
    Also who did that fantasy tune?
     
  3. freeagent

    freeagent Almost 30

    Joined:
    Jul 26, 2002
    Messages:
    1,894
    Likes Received:
    1
    Location:
    San Francisco, CA
    Have you heard "Buy a Record" by DJ Get-A-Clue?
     
  4. Vincemeat

    Vincemeat New Member

    Joined:
    Mar 5, 2003
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Location:
    England! near Swindon
    Dont say i dont know drum & bass i know all those tunes i was lookin for sum quality tunes, i mean chopper and helicopter aint really my style. I came across sum Fuckin awesome tunes - Weird Energy, Hype - Sniper (dub plate pressure), Hype. Those are sum of the best ive heard! also anyone know who did that fantasy tune? cant remember to save my life.

    AND ILL DOWNLOAD AS MUCH AS I LIKE U KNOB! fuck tape packs and shite CD's like Jungle Massive

    OH also one of the best tunes if any of u heard it Mickey Finn + skibbadee Tune your bass.......nice cheers for sum of the replys, take it easy.
     
  5. freeagent

    freeagent Almost 30

    Joined:
    Jul 26, 2002
    Messages:
    1,894
    Likes Received:
    1
    Location:
    San Francisco, CA
    Hey, man, don't get mad at me for my personal convictions. I'll d/l a dubplate quicker than the shit after a night of drinkin and taco bell. But if the tunes are out, pay for 'em!!! And if you are skint, make your own tunes. That's all I'm trying to say.
     
  6. Vincemeat

    Vincemeat New Member

    Joined:
    Mar 5, 2003
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Location:
    England! near Swindon
    Ok Ok sorry guys im not actually that mad it just comes out that way.

    Its not that im skint or wotever its cus i aint a DJ i dont have decks, and must stuff on CD is crap, so what can i do? i sumtimes get CD's off my m8s of sets they recorded but its usually craply recorded and way too bass heavy that my system just dies.

    SO back to the point any more reccomendations? i really really wanna know who made that fantasy tune. Also know any other good uns?

    and cheers lads
     
  7. Mulla

    Mulla Digital Future

    Joined:
    Mar 21, 2002
    Messages:
    2,163
    Likes Received:
    1
    Location:
    Bored at Work
    Brockie, Kane & Ed Solo did a tune called 'Fantasy' on Sonic Art. The flip, 'Shallow Mindz' is a lot better tho.
     
  8. Michal

    Michal Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    44
    Likes Received:
    0
    Location:
    Windsor,Canada
  9. Vincemeat

    Vincemeat New Member

    Joined:
    Mar 5, 2003
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Location:
    England! near Swindon
    what is .ram? i never heard of it. sum type of mp3? can WIndows Media Player play it?:fag:
     
  10. sdm

    sdm This is Dog Fort

    Joined:
    Nov 29, 2001
    Messages:
    12,758
    Likes Received:
    17
    no, its real media. you will need realone for it > www.real.com
     
  11. Hyperballad

    Hyperballad New Member

    Joined:
    Sep 23, 2002
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Location:
    Durham
    Lately I'm feeling stuff by...

    Tech Itch
    Kemal + Rob Data
    Cause4Concern
    Dom + Roland

    And of course then you've got the RAM boys, )EIB(, Twisted Individual etc etc...

    Depends what you're looking for really
     
  12. Vincemeat

    Vincemeat New Member

    Joined:
    Mar 5, 2003
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Location:
    England! near Swindon
    yeah cheers for the replys out of intrest anyone here listen to TeeBee? Dark and fuckin good!
     
  13. Hyperballad

    Hyperballad New Member

    Joined:
    Sep 23, 2002
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Location:
    Durham
    Yeah haven't heard much of his stuff but what I have heard has been wicked. Heard the remix of Goldie's 'Angel'..? Oh gosh...sheer beauty :lighter:
     
  14. bungle

    bungle big n bashy

    Joined:
    Jan 13, 2003
    Messages:
    297
    Likes Received:
    0
    Location:
    United Kingdom
    teebee... my bestest trakk by him was 'silent depths' from eyes of scorpion...

    also whas so wrong wiv downloading tracks from net?? by the time a tune finally gets released on record its not really the same!

    true,vinyl is the best format to mix with but at least with mp3 u can actually get a track before it turns to cheeze. also vince, download the file at www.slsk.org if u dont already have it.. if u looking for dnb, you'll be able to find alot more shit than on kazaa! ;)
     
    Last edited: Mar 7, 2003
  15. Mulla

    Mulla Digital Future

    Joined:
    Mar 21, 2002
    Messages:
    2,163
    Likes Received:
    1
    Location:
    Bored at Work
    Talking of Teebee, any sign of 'Liquid Light'? Two years and counting...... :rolleyes:
     
  16. Michal

    Michal Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    44
    Likes Received:
    0
    Location:
    Windsor,Canada
    i dont fink you will find some of this tunes on kazaa:lol:
     
  17. moriaty

    moriaty Active Member

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    4,464
    Likes Received:
    21
    Location:
    between a low hum and a high whine
    Yo!
    If dark is wot u after check out "Bug nine" - Demolition on Reinforced recs
    Plus check "killabites 2" , a compilation by Tech Itch on Moving Shadow.theres Killabites 1 by Dom & Roland, but its prety old.
    Look for Doms "Back for the future LP" too.
    And Alpha Omega does kick-ass jungle , but if u search in kazaa
    you only get either some reggae guys and some old rock shite....so bloody buy some CDs.You can get wicked shit on these
    5' silver records!!!