radio 1 plays jump up ?!

Discussion in 'Waffle' started by _MILLA, Apr 27, 2012.

  1. _MILLA

    _MILLA Flamboyant muthafucka VIP Junglist

    Joined:
    Apr 10, 2009
    Messages:
    1,223
    Likes Received:
    16
    Location:
    Abergavenny / Cardiff
    well kind of jump up..
    i only caught the end of it ,
    some shitty mc with a jump up style track underneath..

    very strange.. anyone heard the tune im on about ? im lookin on the radio 1 website now!


    *EDIT *


    just found it...






    wtf ?!
     
    Last edited by a moderator: Mar 12, 2015
  2. logikz

    logikz I Am Not The King Tribal Leader VIP Junglist

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    10,984
    Likes Received:
    2,837
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    AHA DONE SOME METH HAVE WE!?!? BIT OF METH POSTING??

    ---------- Post added at 15:26 ---------- Previous post was at 15:19 ----------

    you know what that tune is really good that mc is brilliant HAWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRRR
     
  3. $pyto

    $pyto NEW DAWN VIP Junglist

    Joined:
    Jun 6, 2008
    Messages:
    5,223
    Likes Received:
    356
    Location:
    NW Kent
    What choon is it?

    I canny see youtube at work
     
  4. Elzerk

    Elzerk 00111100 00110011 VIP Junglist

    Joined:
    Nov 8, 2011
    Messages:
    1,251
    Likes Received:
    48
    HERE WE HAVE SKRILLEX ON RADIO HAHAHA FUCK ME IN THE ASS SIDEWAYS! :D
     
  5. MARKLAR

    MARKLAR International Tracksuit Salesman VIP Junglist

    Joined:
    Oct 1, 2006
    Messages:
    15,161
    Likes Received:
    732
    quite like it

    oh an wat u on about skrillex for?
     
  6. Forau

    Forau CONCUSSION RECS VIP Junglist

    Joined:
    Dec 2, 2010
    Messages:
    4,801
    Likes Received:
    270
    Location:
    Room 2 @ Fabric
    On vbulliten forums admins can set words to replace words in posts. I vote "skrillex" be replaced with "cunt".
     
  7. logikz

    logikz I Am Not The King Tribal Leader VIP Junglist

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    10,984
    Likes Received:
    2,837
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    yeah come on man its hardly skrillex who is incidentally playing in town tonight and im certainly not going but my stupid colleague is and boy oh boy did i make him suffer, i asked, no really whos playing tonight. he said i already told you its skrillex. i said haha come on man who is it really? and that went on until i fucked him in the ass
     
  8. dirty breaks

    dirty breaks Guest



    just had a lil look around on internets, and 'Major Look' is Crystal Clear and Stapleton...
     
    Last edited by a moderator: Mar 12, 2015
  9. MARKLAR

    MARKLAR International Tracksuit Salesman VIP Junglist

    Joined:
    Oct 1, 2006
    Messages:
    15,161
    Likes Received:
    732

    no shit
     
  10. ONSLAUGHT88

    ONSLAUGHT88 I sees ya I do I sees ya VIP Junglist

    Joined:
    Jul 6, 2010
    Messages:
    4,930
    Likes Received:
    99
    Location:
    The Northernmost Point of Kent, UK
    That mc is terrible, also the whole hip hop thing really doesn't work with jump up imo
     
  11. Dagz

    Dagz JEDI MASTER VIP Junglist

    Joined:
    Nov 19, 2007
    Messages:
    7,101
    Likes Received:
    980
    Jump up with mc's


    Its about time they got with the times !!! even tho that tune is shite its a start
     
  12. dirty breaks

    dirty breaks Guest

    prefer this, mostly for the vocal

    [video=youtube_share;oABEGc8Dus0]http://youtu.be/oABEGc8Dus0[/video]
     
  13. Sweaty Teddy

    Sweaty Teddy Nob'ed VIP Junglist

    Joined:
    Jun 15, 2009
    Messages:
    1,641
    Likes Received:
    59
    MC's better on this
     
    Last edited by a moderator: Mar 12, 2015
  14. $pyto

    $pyto NEW DAWN VIP Junglist

    Joined:
    Jun 6, 2008
    Messages:
    5,223
    Likes Received:
    356
    Location:
    NW Kent
    Thought that was quite funny tbh