Prince Harry reported at squat party

Discussion in 'Waffle' started by miszt, Nov 23, 2010.

  1. miszt

    miszt BASSFACE Royale

    Joined:
    Dec 5, 2005
    Messages:
    2,945
    Likes Received:
    358
    Location:
    London
  2. groelle

    groelle Well-Known Member

    Joined:
    Feb 6, 2007
    Messages:
    5,498
    Likes Received:
    92
    Location:
    northern germany
    haha, the pic with her and 3 joints isnt that bad tbh xD
     
  3. richie_stix

    richie_stix gomby plz

    Joined:
    Aug 14, 2008
    Messages:
    9,512
    Likes Received:
    298
    looks like a wicked place to have a party... but you can tell its a squat party for the 'elite' though, far to nice interior! plus harry would get mugged and raped at most east london squats!

    ---------- Post added at 14:09 ---------- Previous post was at 14:09 ----------

    [​IMG]

    my kinda gal :D
     
  4. ONSLAUGHT88

    ONSLAUGHT88 I sees ya I do I sees ya

    Joined:
    Jul 6, 2010
    Messages:
    4,925
    Likes Received:
    98
    Location:
    The Northernmost Point of Kent, UK
    squat partys for toffs then, some people are just ''try hards''
     
  5. richie_stix

    richie_stix gomby plz

    Joined:
    Aug 14, 2008
    Messages:
    9,512
    Likes Received:
    298
    aparently they are called 'raavs'... these so called illegal squat parties!
     
  6. greddie

    greddie Super Sir Loin

    Joined:
    Feb 21, 2008
    Messages:
    3,926
    Likes Received:
    85
    Location:
    Brighton
    meh the more i read the less i care
     
  7. Dagz

    Dagz Well-Known Member

    Joined:
    Nov 19, 2007
    Messages:
    6,721
    Likes Received:
    851
    I like Harry he is the black sheep of the family
     
  8. richie_stix

    richie_stix gomby plz

    Joined:
    Aug 14, 2008
    Messages:
    9,512
    Likes Received:
    298
    i really wana bone one of these hoity-toity rich bishes... get them to by me stuff on account of them being loaded, plus they are blatently filth in bed, dj at their parties etc... be the 'bad boy' they have to piss off daddy...
     
  9. ONSLAUGHT88

    ONSLAUGHT88 I sees ya I do I sees ya

    Joined:
    Jul 6, 2010
    Messages:
    4,925
    Likes Received:
    98
    Location:
    The Northernmost Point of Kent, UK
    haha get daddys little girl hooked on ketamine eh rich.


    more like Twot Twot twot parties.