Plan B ...

EWOKS

POTATOES GONNA POTATE
VIP Junglist
Messages
7,396
Likes
363
#1
thoughts ?? ... should he of stuck to Plan A ?? ... or do you rate him, supposedly his new album is all mainstream, i was never to keen ..

people think that tune that tells a story backwards is genius etc ... but Nas did it long before him, with a similar storyline aswell..
 

mr karnage

deep inside the jungle
VIP Junglist
Messages
2,835
Likes
146
#3
the people that havent heard nas will think he's genius but i dont listen to all this mainstream shit so i dont rate him or anyone in the mainstream industry, fair enough he's probably doing it for the money but the music is bollocks.
 

greddie

Super Sir Loin
VIP Junglist
Messages
3,922
Likes
83
#5
i do not like, i dont like that pieces tune he did with c&s... and i dont like that new tune i started hearing places... im guessing i wont like his album, not my cuppa yeh get mi?
 

mistasfx

MISTA SFX
VIP Junglist
Messages
2,216
Likes
54
#8
He likes dnb so we HAVE to like him or think its cool to know who he is........... personally i couldnt tell you any of his songs or anything but....
 

logikz

I Am Not The King
Tribal Leader
VIP Junglist
Messages
11,117
Likes
2,982
#13
He aint bad.

He's doing more than most of us on here so really we cant say shit.
come now, thats not true. you dont have to be a rapper, and certainly not a good rapper, to have an opinion about rap. which is whats so awesome about art. and so terribly frustrating.
 
Messages
21
Likes
0
#15
i enjoyed his older stuff such as end in the streets, no good (particularly c&s remix), pieces, sick to deth etc. his new stuff is different, but by no means different. he actually started out as a singer songwriter before he did hiphop. but i think hes a better rapper than singer.
 

Dan M

hard gay northern bear
VIP Junglist
Messages
5,042
Likes
10
#16
His older stuff was quality.

But he's shit now that he's trying to be all soul with his freakishly high voice.
i was reading down the thread getting ready to ask if this was the guy with the freakishly high voice. thanks for clearing that up for me.

he's a mugton. please fuck off and die
 

Moskit

:rodigan:
Tribal Leader
VIP Junglist
Messages
5,683
Likes
653
#17
Earlier stuff was ok, as mentioned.

But there was always something I didn't like about him.

Personally, I got the impression he was trying to be a cross between Jehst & Mike Skinner, in theory, that doesn't actually sound like a bad concept, but in practice, again in my opinion: a.) He isn't convincing b.) He isn't real c.) He's annoying
 

JamesZero

aka Zero Beats
VIP Junglist
Messages
2,937
Likes
112
#19
I actually quite like his tune doing the rounds at the moment lol Guilty pleasure I suppose cos I'm not really into hip hop or mainstream.

I ain't really listened to much else he has done tho.
 
Top