Photoshop Dappy

Discussion in 'Waffle' started by JamesZero, Jun 18, 2010.

  1. JamesZero

    JamesZero aka Zero Beats

    Joined:
    Oct 2, 2008
    Messages:
    2,934
    Likes Received:
    109
    Location:
    South London
    So fucking bored at work! Thought it would be funny to see what people could come up with.

    Egg head Dappy:

    [​IMG]
     
  2. Moskit

    Moskit :rodigan: Staff Member

    Joined:
    May 27, 2009
    Messages:
    4,376
    Likes Received:
    3,782
    Thats Mehr-Key mate...
     
  3. JamesZero

    JamesZero aka Zero Beats

    Joined:
    Oct 2, 2008
    Messages:
    2,934
    Likes Received:
    109
    Location:
    South London
  4. Moskit

    Moskit :rodigan: Staff Member

    Joined:
    May 27, 2009
    Messages:
    4,376
    Likes Received:
    3,782
    Bwhahahahahahahahaha!

    :rofl:

    Massive Fucking Win!!!
     
  5. JamesZero

    JamesZero aka Zero Beats

    Joined:
    Oct 2, 2008
    Messages:
    2,934
    Likes Received:
    109
    Location:
    South London
    I'm going to hell lol
     
  6. motion audio

    motion audio Active Member

    Joined:
    Aug 16, 2007
    Messages:
    1,150
    Likes Received:
    6
    Location:
    Northampton
  7. *SweetPea*

    *SweetPea* LADY VINYL

    Joined:
    Dec 24, 2008
    Messages:
    1,946
    Likes Received:
    6
    Location:
    BRISTOL
    Ahhahaha!! I really hope any fucker sat behind me on this coach didn't see that!!!
     
  8. dnbkingz

    dnbkingz bollocks

    Joined:
    Aug 11, 2009
    Messages:
    4,766
    Likes Received:
    26
    Location:
    Somewhere
  9. ScottyEightSix

    ScottyEightSix HUGE EARS > COMEDY CHIN

    Joined:
    Jun 15, 2007
    Messages:
    13,061
    Likes Received:
    623
    Location:
    CHINFORD
  10. hyperd4eva

    hyperd4eva H&M SCARVES

    Joined:
    Dec 9, 2008
    Messages:
    7,486
    Likes Received:
    466
  11. EWOKS

    EWOKS POTATOES GONNA POTATE

    Joined:
    Feb 8, 2008
    Messages:
    7,400
    Likes Received:
    360
    Location:
    Portsmouth
  12. TongueFlap

    TongueFlap Flappin'

    Joined:
    Jun 1, 2009
    Messages:
    3,839
    Likes Received:
    8
    [​IMG]quick shop

    ---------- Post added at 13:39 ---------- Previous post was at 13:27 ----------

    [​IMG]
     
  13. djmotiondnb

    djmotiondnb AKA Tactician

    Joined:
    Jan 5, 2009
    Messages:
    1,548
    Likes Received:
    1
    Location:
    Royal Leamington Spa, Warwickshire, United Kingdom
    hahaha quality
     
  14. TongueFlap

    TongueFlap Flappin'

    Joined:
    Jun 1, 2009
    Messages:
    3,839
    Likes Received:
    8
  15. djmotiondnb

    djmotiondnb AKA Tactician

    Joined:
    Jan 5, 2009
    Messages:
    1,548
    Likes Received:
    1
    Location:
    Royal Leamington Spa, Warwickshire, United Kingdom
    oh god haha which PS you using Pete? You seen the new one yet looks incredible
     
  16. TongueFlap

    TongueFlap Flappin'

    Joined:
    Jun 1, 2009
    Messages:
    3,839
    Likes Received:
    8
    [​IMG]

    ---------- Post added at 14:36 ---------- Previous post was at 14:35 ----------

    just using photoshop CS mate. its a bit old now tho

    ---------- Post added at 14:49 ---------- Previous post was at 14:36 ----------

    [​IMG]lol think thats enough edits now

    ---------- Post added at 15:10 ---------- Previous post was at 14:49 ----------

    ok, maybe one more [​IMG]
     
  17. richie_stix

    richie_stix gomby plz

    Joined:
    Aug 14, 2008
    Messages:
    9,507
    Likes Received:
    298
    the one!
     
    Last edited: Jun 21, 2010
  18. JamesZero

    JamesZero aka Zero Beats

    Joined:
    Oct 2, 2008
    Messages:
    2,934
    Likes Received:
    109
    Location:
    South London
    Pete, you have some skills mate. Some really seemless ones there.
     
  19. TongueFlap

    TongueFlap Flappin'

    Joined:
    Jun 1, 2009
    Messages:
    3,839
    Likes Received:
    8
    haha thanksman, not bad for some quick edits eh? Ive always enjoyed playing on photoshop. I probly should put it to better uses really :D
     
  20. EWOKS

    EWOKS POTATOES GONNA POTATE

    Joined:
    Feb 8, 2008
    Messages:
    7,400
    Likes Received:
    360
    Location:
    Portsmouth
    is photoshop easy to learn ? ... can you get it for free ?? ... which one should i aim to get ?