NOSTALGIA MUCH??? ..HUNDREDS OF SEGA GAMES ONLINE !! POW!.. ( no download needed )

Discussion in 'Waffle' started by EWOKS, Apr 13, 2011.

  1. EWOKS

    EWOKS POTATOES GONNA POTATE

    Joined:
    Feb 8, 2008
    Messages:
    7,410
    Likes Received:
    360
    Location:
    Portsmouth
    http://mastersystem8.com/all/

    :tank:


    try press ' Z ' to start ... return didnt work for me .. now fuck off and let me play Lion King and drink my rum

    ---------- Post added at 22:36 ---------- Previous post was at 22:32 ----------

    tbh .. i wish id left these games as good memories ... their fucking wank ... not that i wouldnt of guessed it after playing that streets of rage remake for 9 seconds
     
  2. Jwood27

    Jwood27 VICTIM

    Joined:
    Oct 13, 2009
    Messages:
    8,126
    Likes Received:
    1,339
    Location:
    Cardiff
    Re: NOSTALGIA MUCH??? ..HUNDREDS OF SEGA GAMES ONLINE !! POW!.. ( no download neede

    yesssss
     
  3. Acid_Alli

    Acid_Alli aka The Executioner

    Joined:
    Feb 2, 2010
    Messages:
    1,243
    Likes Received:
    9
    Location:
    Norfuck
    Re: NOSTALGIA MUCH??? ..HUNDREDS OF SEGA GAMES ONLINE !! POW!.. ( no download neede

    omgomgomgomg
     
  4. Freek

    Freek Lets get freeeeeeky

    Joined:
    Nov 9, 2008
    Messages:
    3,111
    Likes Received:
    50
    Location:
    Kent, UK
    Re: NOSTALGIA MUCH??? ..HUNDREDS OF SEGA GAMES ONLINE !! POW!.. ( no download neede

    wtf no TMNT Turtles In Time???!!! that game was badass! haha
     
  5. $marty

    $marty Dexcell Staff Member

    Joined:
    Dec 8, 2003
    Messages:
    18,688
    Likes Received:
    1,915
    Location:
    Watford
    Re: NOSTALGIA MUCH??? ..HUNDREDS OF SEGA GAMES ONLINE !! POW!.. ( no download neede

    Snes wasn't it?
     
  6. Freek

    Freek Lets get freeeeeeky

    Joined:
    Nov 9, 2008
    Messages:
    3,111
    Likes Received:
    50
    Location:
    Kent, UK
    Re: NOSTALGIA MUCH??? ..HUNDREDS OF SEGA GAMES ONLINE !! POW!.. ( no download neede

    Oh, might be right there, im sure i used to have it on megadrive tho :-S still badman game hahaha
     
  7. $marty

    $marty Dexcell Staff Member

    Joined:
    Dec 8, 2003
    Messages:
    18,688
    Likes Received:
    1,915
    Location:
    Watford
    Re: NOSTALGIA MUCH??? ..HUNDREDS OF SEGA GAMES ONLINE !! POW!.. ( no download neede

    I bet you're thinking of "Hyperstone Heist"