NEW TUNE WARCRAFT! [JUMP UP]

JAGZ

Well-Known Member
VIP Junglist
Joined
Apr 28, 2007
yes sc
smacked it with this one bro
big tune, the drums are dirty and that b-line is crazy mofo
safe :thumbsup:
 

MARKLAR

International Tracksuit Salesman
VIP Junglist
Joined
Oct 1, 2006
hate "WoW" but the Tune is fucking sick and the bassline kill people :D
Crazy!!!!!!
Big Upz

cheers

Sick tune!

I actually play WoW :) Have seen the South Park episode

cheers! i watched it earlier an thought im havin that sample!


cheers

yes sc
smacked it with this one bro
big tune, the drums are dirty and that b-line is crazy mofo
safe :thumbsup:

cheers wobalz!

yea man thats a sick tune

cheers!
 

MARKLAR

International Tracksuit Salesman
VIP Junglist
Joined
Oct 1, 2006
Fucking hell mate i still have not got over Go To Sleep! and u crack out this smacker!!!
Wicked sounds matey
PEACE!

cheers mate thanks for checkin!
wen u gonna put down sum new tunage!?
 

Toejam

OOOBEY DOOBEY
VIP Junglist
Joined
Nov 28, 2007
Location
Ipswich
BEFORE YOU YOU GO KERAZY! I LOVE THE TRACK BIG TUNE I LOVE THE BASS JUST I GET A HINT OF KITSAP IN THE B'LIINE NOT YOUR FAULT JUST HIS, SOOO VERY SLIGHT YOI SOUND GOOD, BEATS ARE TIGHT
 

MARKLAR

International Tracksuit Salesman
VIP Junglist
Joined
Oct 1, 2006
BEFORE YOU YOU GO KERAZY! I LOVE THE TRACK BIG TUNE I LOVE THE BASS JUST I GET A HINT OF KITSAP IN THE B'LIINE NOT YOUR FAULT JUST HIS, SOOO VERY SLIGHT YOI SOUND GOOD, BEATS ARE TIGHT

:finger2::mad:
maybe so but kitsap cant actually make the sound properly his sound is empty!lol
cheers for checkin anyway!
 

YOUNG TUNA

IT'S ME BITCHES
VIP Junglist
Joined
Feb 12, 2006
Location
Helsinki
This is the sickest tune you've done so far blad (y) Sounds really pro I reckon you could easily get this released man

edit: btw go to sleep is fucking grimey, loving that techy sound on that one! biggup
 
Last edited:
Top Bottom