NEW JUMP UP TUNAGE PEEPS

Discussion in 'New Talent & Track Reviews' started by JAGZ, Nov 26, 2008.

  1. JAGZ

    JAGZ Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2007
    Messages:
    2,062
    Likes Received:
    41
    yo peoples
    just finished off my latest track called 'pyschopath' :twisted:
    check it out on my 'space
    all feedbacks welcome the good, the bad and the jungley :D
    safe
     
  2. ForgottenMem

    ForgottenMem New Member

    Joined:
    Nov 25, 2008
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Hey dude,

    You know you can upload your home-made tunes to uploaddaily.com
     
  3. JAGZ

    JAGZ Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2007
    Messages:
    2,062
    Likes Received:
    41
    cheers but i'd rather put'em on myspace, thanks for the heads up tho :rolleyes:
     
  4. MARKLAR

    MARKLAR International Tracksuit Salesman

    Joined:
    Oct 1, 2006
    Messages:
    15,032
    Likes Received:
    650
    likin it man sounds kinda fuzzy tho most probly myspace.
    love the wobbly bass!
    bigup!
     
  5. JAGZ

    JAGZ Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2007
    Messages:
    2,062
    Likes Received:
    41
    cheers sc
    myspace audio = shit
     
  6. Nutek

    Nutek movement junglist

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    4,051
    Likes Received:
    11
    Location:
    Hampshire
    i'll check this tommorow bruv
     
  7. JAGZ

    JAGZ Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2007
    Messages:
    2,062
    Likes Received:
    41
    :thumbsup:
     
  8. RoyalJump

    RoyalJump Shrust

    Joined:
    Jul 20, 2008
    Messages:
    556
    Likes Received:
    0
    Location:
    Germany
    The Bassline is really sick. Love it. The Movie Samples are great.
    Hope the Quality is better in the endversion. Shitty myspace huh?
    :wave:
     
  9. DeeGun

    DeeGun Church of Krust

    Joined:
    Mar 20, 2008
    Messages:
    14,144
    Likes Received:
    2,567
    Location:
    Full Cycle
    Good one, like the Bassline a lot, specially the wobbly endz:DThe single bassline hits before the wobble seem a bit unround to me but maybe its just my ears or me comp:rinsed:
     
  10. Nutek

    Nutek movement junglist

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    4,051
    Likes Received:
    11
    Location:
    Hampshire
    nice man, liking it, need to work on your drums though (y)
     
  11. JAGZ

    JAGZ Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2007
    Messages:
    2,062
    Likes Received:
    41
    cheers for the feedback
     
    Last edited by a moderator: Nov 27, 2008
  12. P!ker

    P!ker Astrobass Recordingz HQ

    Joined:
    Jan 23, 2008
    Messages:
    655
    Likes Received:
    2
    Location:
    The Orion Nebula
    Yo man, i really want to hear this but i cant see it on your Myspace bro!!:confused:
     
  13. JAGZ

    JAGZ Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2007
    Messages:
    2,062
    Likes Received:
    41
    lol its gone mate
    i tryed to fix it up and in the end i fucked it up

    i may try and give it another go soon
    safe
     
  14. SEEK & DESTROY

    SEEK & DESTROY Member

    Joined:
    Oct 23, 2008
    Messages:
    79
    Likes Received:
    0
    Location:
    essex
    likin these alot mate good ideas! u need to layer ya bass more give it abit of depth! wat r u using to produce?
     
  15. JAGZ

    JAGZ Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2007
    Messages:
    2,062
    Likes Received:
    41
    cheers the dnb tunes on there when done on fruity so its abit hard to layer anything
    i use cubase but havent yet been able to get the all the sounds sounding phat