Never, ever again

Discussion in 'Waffle' started by boobjunkie, May 25, 2008.

  1. boobjunkie

    boobjunkie Active Member

    Joined:
    Jan 17, 2008
    Messages:
    2,099
    Likes Received:
    4
    Location:
    SW LDN
    It's not the first time i've said this but I am never ever ever taking pills again! :lol:

    Anyone else hit renegade hardware on friday? was sick apart from the piss poor pill experience :sick:
     
  2. sammys

    sammys Shelter Birmingham

    Joined:
    Oct 3, 2007
    Messages:
    1,346
    Likes Received:
    0
    Location:
    London/Birmingham
    haha i say it every time mate, was all i could say yesterday after hospitality
    but then something else always comes up
    ooo breakin science tonight!
     
  3. Grit

    Grit New Member

    Joined:
    May 24, 2008
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    all about the md mate
     
  4. duffer

    duffer Under Mi SensI...........

    Joined:
    Jun 25, 2007
    Messages:
    1,254
    Likes Received:
    1
    Location:
    BRISTOL BS11
    (y)i havent taken pills for nearly 3 years nwo so pretty chuffed with that. but aint chuffed that i end up doing coke when i go out now:(
     
  5. souljah

    souljah liquid lover...

    Joined:
    Nov 9, 2007
    Messages:
    2,202
    Likes Received:
    9
    Location:
    brizzle
    yeh stay away from pills matey full of so much shite these days. md alllllllll the way
     
  6. BoudiCat

    BoudiCat SERIAY.

    Joined:
    Jan 21, 2008
    Messages:
    5,933
    Likes Received:
    20
    Location:
    your face.
    I aint done the little ones for at least 7 months, haven't done anything actually. Not that I've given up mind, just can't be fucked to get fucked :lol:
     
  7. MARKLAR

    MARKLAR International Tracksuit Salesman

    Joined:
    Oct 1, 2006
    Messages:
    15,032
    Likes Received:
    650
    drugs are bad mmmkay
     
  8. philski

    philski smoke weed everyday

    Joined:
    Jul 29, 2007
    Messages:
    2,044
    Likes Received:
    2
    Location:
    Birmingham city
    so children drugs are bad
    and if you dont believe me ask ya dad
    and if ya dont believe me ask ya mom
    she'll tell ya how she does em al the time


    theirs nothing really else to say

    DRUGS ARE JUST BAD MMMMKAY.

    What the fuck can i say anyway, i'm a fuckin feind for little fellas.
     
  9. [Politrix]

    [Politrix] Peace & fucking, believe!

    Joined:
    Feb 29, 2008
    Messages:
    1,308
    Likes Received:
    13
    Location:
    South West
    ive gotta stop the pills and mdma cuz me bumbaclat johnson dun wanna stand to attention lately lmao

    but i already miss the mud, gotta go with missus to sum hardstyle rave and im definately gonna need sum sorta shit to make me wanna dance to that crazy shit
     
  10. boobjunkie

    boobjunkie Active Member

    Joined:
    Jan 17, 2008
    Messages:
    2,099
    Likes Received:
    4
    Location:
    SW LDN
    :rofl:
     
  11. Dustek

    Dustek Finished the PhD

    Joined:
    Oct 18, 2004
    Messages:
    5,914
    Likes Received:
    15
    Location:
    London on the Wisla
    At 20, mate, your johnson should be waking you up in the morning hitting you in the face. Pill overload mate.
     
  12. toxysweden

    toxysweden what do these knobs do?

    Joined:
    May 10, 2006
    Messages:
    95
    Likes Received:
    0
    Location:
    sweden
    what pills r we talkin about headache pills here ?

    is that cause u to young to buy a beer ?


    :pat::bruce::rolf::1::miss_rep:
     
    Last edited: May 25, 2008
  13. mansell

    mansell husk basically*

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    3,594
    Likes Received:
    5
    Location:
    West Sussex
    I haven't touched drugs in about 7mnths... Tried to sort my life out a bit.. and I've very muchly suceeded!
    Ok still smoke the ganga... and maybe meet charlie (Bedroom purposes)... But little ones... fuck that, stay safe with madman!!!!!!
     
  14. duffer

    duffer Under Mi SensI...........

    Joined:
    Jun 25, 2007
    Messages:
    1,254
    Likes Received:
    1
    Location:
    BRISTOL BS11
    Talking about ecstacy. And if you aint noticed i am old enough to buy a beer you muppet. And if taht was an attempt at being funny. then you failed dickhead.
     
  15. logikz

    logikz I Am Not The King Staff Member

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    10,547
    Likes Received:
    2,521
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    erk i have monumental hang over. stay up late drink much smoke hash and then some. stayed up waayyyyyyy late. was 3 hours late for work. not good.
     
  16. BoudiCat

    BoudiCat SERIAY.

    Joined:
    Jan 21, 2008
    Messages:
    5,933
    Likes Received:
    20
    Location:
    your face.
    Ahhhhh I met Charlie last night at 'Crasher. So much for not doing anything :lol:
     
  17. Dustek

    Dustek Finished the PhD

    Joined:
    Oct 18, 2004
    Messages:
    5,914
    Likes Received:
    15
    Location:
    London on the Wisla
    I was wondering what had happened to you.

    :evil:
     
  18. logikz

    logikz I Am Not The King Staff Member

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    10,547
    Likes Received:
    2,521
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    i am coming up on an extraterrestrial hang over paranoia. i am in trouble now doctor i will have my medication now please
     
  19. logikz

    logikz I Am Not The King Staff Member

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    10,547
    Likes Received:
    2,521
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    did you know selleri is soothing for the nerves and ease your mind? what are black beauties, im going to have to google them
     
  20. souljah

    souljah liquid lover...

    Joined:
    Nov 9, 2007
    Messages:
    2,202
    Likes Received:
    9
    Location:
    brizzle
    black beauty is a horse and cellery is one of the only foods that makes u loose weight when u eat it as you burn more calories eating it than what it contains