MARLOK - NIGHTSTALKER

MARKLAR

International Tracksuit Salesman
VIP Junglist
Messages
15,241
Likes
803
#11
cheers mate
im not very good at explaining how i make things lol
but its made using 2 malstroms for 2 seperate parts then exports as a loop and resmples together and distorted oh an their was already distortion on it before i exorted.lol
ill have a look later see what distortion and the waveforms were etc
but as u can see from above im not very good at explainin this shit!:teeth:
 

Phat_Sam

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
3,115
Likes
228
#14
Cooooor blimey Marlok!

That bassline is filthy! I think the mix down needs a little clean up just so you can hear the bass a bit better. Drums need a bit more low end and to be pushed up in the mix a bit.

This is gonna be fuckin banging mate!
 

richie_stix

gomby plz
VIP Junglist
Messages
9,507
Likes
302
#15
Cooooor blimey Marlok!

That bassline is filthy! I think the mix down needs a little clean up just so you can hear the bass a bit better. Drums need a bit more low end and to be pushed up in the mix a bit.

This is gonna be fuckin banging mate!
what he said! that guilly b-line needs bringing out matey

did you automate the tempo... or is that a filthy dnb beat disquised as house?
 
Top