Mampi Swift - One Finger Test

BoudiCat

SERIAY.
VIP Junglist
Joined
Jan 21, 2008
Location
your face.
I dunno when this's coming out (I searched and couldn't find it on some sites) or even if anyone's said about this on the forum, I did search but it came up with nothing.
Buttttttt, been wanting to know what this was for a while.
I think it's gooooood! Don't really rate Mampi as a DJ but, this's pretty sick.

http://www.mediafire.com/?nkghbjaswmq
 

$marty

Dexcell
Tribal Leader
VIP Junglist
Joined
Dec 8, 2003
Location
Watford
Mampi on an old tip. Sounds pretty good in the mix. I believe its the next thing on Charge Bouds. Should be dropping very soon as they havnt had a release in a month or so. I will give you a heads up when i know.
 
D

Deleted member 23164

Guest
mampi is a legend (y) evil choooneee az usual :gun: prolly be on the other side to 'Angels'
 

savoirfaire

16
VIP Junglist
Joined
Mar 27, 2008
Cheers Boudicat, simple sickness from Mampi, reminds me of The One styley, you could probably include that in any set.
cheers
 

BoudiCat

SERIAY.
VIP Junglist
Joined
Jan 21, 2008
Location
your face.
Mampi on an old tip. Sounds pretty good in the mix. I believe its the next thing on Charge Bouds. Should be dropping very soon as they havnt had a release in a month or so. I will give you a heads up when i know.

Yeah this is proper old school, reckon that's why I like it so much. Thank you, any info is much appreciated :)
 

djwhitehaze

ILL-HAZE
VIP Junglist
Joined
Jun 28, 2007
Location
Essex
yes yes this tune is massive!! i knew it was mampi the instant i heard it just didnt know the name.. nice one Boudicat
 

P!ker

Member
VIP Junglist
Joined
Jan 23, 2008
Location
Worcester, UK
Fuckin wicked tune!
Cant wait for this i dropThe One in almost every mix i do so this will be getting the same treatment.
PEACE!
 

Prospekt

Active Member
VIP Junglist
Joined
May 30, 2007
Location
Leeds / Brighton
sick tune to double drop though

Yeh, it sounds cool to mix with, but the guy doesn't get booked as often as he used to so he must have A LOT of time on his hands to work on his production and that's all he can come up with....A modern dumb-downed version of The One....hardly progressing really. Where's the old Mampi!! lol
 

Greg P

Active Member
VIP Junglist
Joined
Jan 16, 2008
Well personally, I love Mampi, in fact I'm listening to one of his mixes right now...

I like One finger test, granted it doesn't sound a very dissimilar from The One, but I can see why he wrote it, it'll work perfectly in his own sets... I think Mampi writes tunes for himself more than anything...

Mind you, I was always gonna like it, I'm a big Mampi fan ;)
 
Top Bottom