Lyric on my lip@#$@%@!

illv

the winnipeg styler!
Messages
221
Likes
0
#1
So kids, what do you think about this one? picked this sucka up today amongst others, but this one is a grower, i like the clipz remix and original... flowin lyrics and beats!

illv//
 

illv

the winnipeg styler!
Messages
221
Likes
0
#3
GreenBoy said:
well, ive hated every remix, edit until the ed rush & optical one, dunno why, but i like that cheese... :oops_sign
ed rush and optical made a remix of lyric on my lip? hmmm maybe i recall seeing that on chemical?

illv//
 

Time Dependant

Jungle Hunter
VIP Junglist
Messages
2,173
Likes
3
#5
freeagent said:
These have all been around on dub forever. Why do we need 4 mixes of the same tune?

(n)
Couldn't agree more. I can understand from a producers point of view that your asked to remix a good track so obviously you show what skills you've got, but when there then added to another three remixes & sold out to the public consecutivley it gets a little boring & repetitive. Sorry Full Cycle I ain't buying this time
 

GreenBoy

Active Member
VIP Junglist
Messages
1,236
Likes
6
#9
well, i like the ed & op remix, because its more virus sounding than any of the tunes made lately by those boys, take for example the message, we want your soul remix or even the beastman remix? :rolleyes:

anyways... :shades:
 

mesh

Active Member
VIP Junglist
Messages
4,398
Likes
14
#10
GorDo said:
crap tune-s, still tho, Tali remains one of my top live MCs.
bingo, she is wicked when in the crowds face and MCing, really cool. Not as keen on recorded stuff, bit too rehearsed kinda.
love teh Tali
 

lokki

JUNGLIST FROM DEYA
VIP Junglist
Messages
3,273
Likes
4
#11
Ab0|2Ti0N said:
Variety to fit everyone's needs. :shades:

£££££££££££££££'s fit everyones needs!!!

if a tune is doing well then make two remix twelves and tripple the profit!!!

sorry to be synical and that but.....
 

illv

the winnipeg styler!
Messages
221
Likes
0
#13
sayber said:
Couldn't agree more. I can understand from a producers point of view that your asked to remix a good track so obviously you show what skills you've got, but when there then added to another three remixes & sold out to the public consecutivley it gets a little boring & repetitive. Sorry Full Cycle I ain't buying this time

point taken!

illv//
 

illv

the winnipeg styler!
Messages
221
Likes
0
#14
GreenBoy said:
well, i like the ed & op remix, because its more virus sounding than any of the tunes made lately by those boys, take for example the message, we want your soul remix or even the beastman remix? :rolleyes:

anyways... :shades:

I pretty much love anything on virus... ALMOST!

illv//
 

inf0r

/!\ Dainjah /!\
VIP Junglist
Messages
582
Likes
0
#15
freeagent said:
These have all been around on dub forever. Why do we need 4 mixes of the same tune?

(n)

On dub forever?? I picked this up from redeye over 12 months ago?? (Original w/ District Line on the flip)
 
Top