Loadstar - Space Between/BLVD

Jezza224

Member
Messages
59
atleast the instrumental version of space between is being released on the vinyl, definitely feeling this release!
 

encounter

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
1,961
I like that bassline in BLVD. not sure about the chords and the vocals tho. :zest:
The other track is gash... IMO
 

DJ_NoZ

Rum & Ass
VIP Junglist
Messages
1,414
Space Between is WELL GAY. I was excited when I saw it was on a Radio 1xtra tracklist and was so disappointed when I heard it. BLVD is alright, it's all about Fighting Fires remix at the moment.
 

Mikkandro

COPENHAGEN
VIP Junglist
Messages
1,198
Space between sounds like Pieces, it's pretty gash tbh... Very very predictable and cheesy, acoustic guitar at the start with gay vocals and then a generic drop. No thanks

I love BLVD at the moment, really sweet tune, loving the bass, the melody and the vocals.
 

Subjekt Music

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
8,494
BLVD is a tune. Would've preffered BLVD/Hit The Ground 12 as i'm not big on Space Between. I think the vocal is poor
 

Tim Viper Recs

Viper Recordings
VIP Junglist
Messages
1,139
Space Between is def a lil too blatant C&S radio-ploy. Blvd is sick though and the album is gonna be sick as well.
 

djrowney

G13 RECORDS/SMOKESCREEN
VIP Junglist
Messages
2,525
blvd is massive
not sure i'd play it but can really appreciate it
 

Rubs90

KeyControl
VIP Junglist
Messages
2,017
first time I head BLVD I thought it was pretty "meh", but ever since I heard it on fabric it gets better every time :confused:
 

Structure4

Member
VIP Junglist
Messages
582
I like BLVD, but want to hear more lomax solo stuff, thing how good tunes like brain freeze, innocent X and mercia were, don't get me wrong I like some of loadstar's stuff, but for me I much prefer lomax's solo work.
 
Top