KID OWNED BY HIS ENGLISH TEACHER IN A RAP BATTLE...

ApeCat

Human Dubplate
VIP Junglist
Messages
2,931
Likes
134
#4
The best thing about these is watching the crowd trying to look 'ard and mildly uninterested between whooping.
 

ONSLAUGHT88

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
4,938
Likes
104
#7
Yeah some don't flop videos are great, pure stand up comedy meets rap

Some of the American guys are good too, this is one of the funniest one's I have seen


And check Lunar C out too
 
Last edited by a moderator:

EWOKS

POTATOES GONNA POTATE
VIP Junglist
Messages
7,396
Likes
363
#8
2 many ppl dick riding lunar tho ay.. but yh, hes come out with some classics ... fisting that bitch the otherday and a swear somebody shook my hand .. heh heh

check tricky p against suus ... trickys jokes in it .......

" ima go ham till my eggs turn green "



---------- Post added at 21:53 ---------- Previous post was at 21:49 ----------

suus is embarrassing ...
 
Last edited by a moderator:

ONSLAUGHT88

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
4,938
Likes
104
#9
Yeah everyone is right up his arse, and there's the whole thing about him paying for views on his videos.

Another good yank here, and O'shea is a legend, no doubt


But some of the videos have been a complete waste of half hour so careful what you pick
 
Last edited by a moderator:

EWOKS

POTATOES GONNA POTATE
VIP Junglist
Messages
7,396
Likes
363
#10
yh man.. i dont watch much anymore .. got abit cheese and the crowd can get abit cringe, and since ppl like pamflit started taking headline battles, it made the british league abit of a joke ..

i dont think lunar pays for his views. things have just rolled nicely for him, i mean.. i was in southampton not long ago chatting to a lad, that asked me if id heard of lunar c after talking bout ukhiphop 2 mins.. he hadnt heard of hadly anyone else but lunar .. and look at his friends on facebook.. gets about 100 requests a day..

alot of ppl go on about battle with big views been rigged and paid for .. can usually tell by the comments to.. and just read all the bumming on lunars battles.. thousands of comments from little gimpy skaters.. i mean... hes gewtting his main quotes printed on t-shirts now, and they are selling out... his tracks are shit.. and hes annoying as fuck..

and he gave eurgh loads of shit the other night and nearly lost everything.. saying he was gunna kick fuck outta him ect...

and theres me saying i dont watch it anymore.. i actually dont.. i just no bout this coz its all over my fuckin facebook..

i mean, this is his fanbase type of ppl.. this is a genuine comment i just read...

"lunar c and eminem battle or collabo"

harrybird91 2 days ago
 

ScottyEightSix

HUGE EARS > COMEDY CHIN
VIP Junglist
Messages
13,637
Likes
889
#11
a lot of people are riding Lunar C's dick but credit where credits due, he came into don't flop not being very well known an he destoryed Bloodsto in his first battle which made people take notice.

I really want to see him against someone who could challenge him, I really think Lunar v Grist would be a sick battle

---------- Post added at 23:27 ---------- Previous post was at 23:25 ----------

Oshea is funny as fuck an he will battle anyone, he's not as potentious as some of the names in the Don't Flop league, looking forward to Oshea v Sensa for the Don't Flop title

---------- Post added at 23:27 ---------- Previous post was at 23:27 ----------

That Blizzard seems like a right chode. You could see he was getting agitated
Blizzards one of the youngest mc's in the league give him chance I have faith he's going to be good in a few years
 

wobbie

Echidna
VIP Junglist
Messages
1,823
Likes
4
#14
Is anyone going to Dont Flop To The Test 10 in Leeds this weekend? I can't wait!
I'm gonna have to post my boys -
 
Last edited by a moderator:

ScottyEightSix

HUGE EARS > COMEDY CHIN
VIP Junglist
Messages
13,637
Likes
889
#15
Is anyone going to Dont Flop To The Test 10 in Leeds this weekend? I can't wait!
I'm gonna have to post my boys -
Not Friskos and Eddies best battle, Lunar and Matter owned this! Should of posted their battle against Oshea and Inuendo :D
 
Last edited by a moderator:

wobbie

Echidna
VIP Junglist
Messages
1,823
Likes
4
#16
Not Friskos and Eddies best battle, Lunar and Matter owned this! Should of posted their battle against Oshea and Inuendo :D
True, but Oshea and Innuendo slept on them hard and gave their worst performances ever. This battle is better as a whole.
Also its the most viewed Don't Flop video but it looks like Blizzard & Grist will beat it soon.
 

EWOKS

POTATOES GONNA POTATE
VIP Junglist
Messages
7,396
Likes
363
#17
bah.. novelty of osh has worn off now ... hes fucked up and choked his 3rd round too many times, i know hes a character, and a general good lad .. but it only gets you so far..

innuendo's abit of a bellend .. check his channel and his uploads, hes abit soft in the head like .. hes got a good heated battle again unanymous .. both go pretty raw ..

i just feel its abit cringe tbf.. dont rekon ill ever go to one, tenchoo and lunar would be nice if it ever happens and tench starts battlin again
 

_MILLA

Flamboyant muthafucka
VIP Junglist
Messages
1,224
Likes
16
#20
ive seen a few of that blizzards vids!! hes not bad for his age you gotta hand it to him.. not my kinda thing but hes got talent!!

the other guy is bare jokes... real funny!
 
Top