k...

Discussion in 'Waffle' started by souljah, Jul 5, 2008.

  1. souljah

    souljah liquid lover...

    Joined:
    Nov 9, 2007
    Messages:
    2,202
    Likes Received:
    9
    Location:
    brizzle
    i met lady k for the first time. ive been somewhere else most of the night even though everything was slow i dont actually know where the times gone. i felt like mr soft and generally like a plate of jelly. a very yummy plate of jelly i might add. a bit disapointed i didnt go to ram though, i had full intentions but actually couldnt physically get there. it just wasnt happening. oh silly sophie. ah well gonna have to skank twice as hard at the next night that i may grace with my presence. hope ya'all had good nights what ever you were doing.
    peeeeeeeeeeeeeeeees :gpeace:
     
  2. safety

    safety double safety

    Joined:
    Mar 15, 2007
    Messages:
    6,368
    Likes Received:
    29
    Location:
    raglan, nz
    yeah, for real*
     
  3. DJNitrousUK

    DJNitrousUK Active Member

    Joined:
    Jul 26, 2007
    Messages:
    6,079
    Likes Received:
    8
    Location:
    Norfolk, UK
    You have a good time souljah, you're back early aint ya?
     
  4. souljah

    souljah liquid lover...

    Joined:
    Nov 9, 2007
    Messages:
    2,202
    Likes Received:
    9
    Location:
    brizzle
    did u actually read my post :twitchy:
     
  5. BDS

    BDS Active Member

    Joined:
    Mar 25, 2008
    Messages:
    3,224
    Likes Received:
    2
    Location:
    Ye Olde England
    tut tut ket is not a good look

    very bad shit be careful wit that shit it can fuck u right up

    and we wudnt want a member of the crew gettin sectioned now wud we :cowbell:haha
     
  6. BeyondTherapy

    BeyondTherapy Well-Known Member

    Joined:
    Jul 3, 2005
    Messages:
    15,090
    Likes Received:
    147
    Location:
    High Wycombe Village
    u did horse trankerlizer ? :shrug: gosh wimen dont get there tits out but we were born naked but yet they pay for chemical crap beleaving what mr gold chain who 30 mins ago was cutting that shit down with talc ,glass, wax, sugar , poision you name it blah blah just to make more death money ... does he care about you NO !!! sorry souljah , ... love you lots just i detest drugs and its culture

    :shrug:
     
  7. shadowdemon1990

    shadowdemon1990 Original Nuttah

    Joined:
    Nov 21, 2007
    Messages:
    1,278
    Likes Received:
    6
    Location:
    Winchester
    I'm isappointed in u soldierino :( lol
    Ket is not a gd drug u seening donkeys n stuf yet ?? think about it if that shits made 2 nock a hourse out think about wtf it does 2 a human :mrpanic: anywayz i had a shit night :(
     
  8. BDS

    BDS Active Member

    Joined:
    Mar 25, 2008
    Messages:
    3,224
    Likes Received:
    2
    Location:
    Ye Olde England
    not being patronising tho iv done it myself just gotta be careful...

    last time i did it' it took me 30 minutes to crawl into my kitchen where i fell asleep on the pile of washing next to the dryer!was not my greatest moment haha
     
  9. souljah

    souljah liquid lover...

    Joined:
    Nov 9, 2007
    Messages:
    2,202
    Likes Received:
    9
    Location:
    brizzle
    safe guys im feelin the love.
    il be carefull though :)
     
  10. BeyondTherapy

    BeyondTherapy Well-Known Member

    Joined:
    Jul 3, 2005
    Messages:
    15,090
    Likes Received:
    147
    Location:
    High Wycombe Village
    u dont need drugs younglady full stop ............ :grrrrr:
     
  11. shadowdemon1990

    shadowdemon1990 Original Nuttah

    Joined:
    Nov 21, 2007
    Messages:
    1,278
    Likes Received:
    6
    Location:
    Winchester
    Shadow had more than enough love 2nite :D just not a good thing when the other girls find out :twitchy:
     
  12. safety

    safety double safety

    Joined:
    Mar 15, 2007
    Messages:
    6,368
    Likes Received:
    29
    Location:
    raglan, nz
    i've said it before and i'll say it again, better the k hole than the d hole* i'm just gutted i wasn't there with you tonight.
     
  13. souljah

    souljah liquid lover...

    Joined:
    Nov 9, 2007
    Messages:
    2,202
    Likes Received:
    9
    Location:
    brizzle
    what happend then...dish the goss...
     
  14. BeyondTherapy

    BeyondTherapy Well-Known Member

    Joined:
    Jul 3, 2005
    Messages:
    15,090
    Likes Received:
    147
    Location:
    High Wycombe Village

    gosh im so old fashion ... 1 girl = 1 guy .... cant be dealing with all that attention here there n everywhere ,... hearts hurt when broken so i dont rap or play ... totally not my scene , but hay if your on a winner fair play ... just hope all dont end in tears then your left with no one ,... players n flirts always get found out because of body language or mistakes in the lies they once told just to cover another story up blah blah .... just because careful shadow ,.. as i said revenge from a tearful broken hearted las could leave u tackleless ... and we wouldnt want that o_O
     
  15. shadowdemon1990

    shadowdemon1990 Original Nuttah

    Joined:
    Nov 21, 2007
    Messages:
    1,278
    Likes Received:
    6
    Location:
    Winchester
    Well 1 girl was tryna get with me all night i was sober and just like :nono: lol then i ended up pulling some other girl she's like come back to mine blahblah and the girl who was tryna get with me in the 1st place i started pulling (snogging whatever u call it lol) and the 1 who invited me to her house see's us and is not happy :lol: Pimpin aint easy trust !!!
    Lets just say they both aint 2 happy with me :mrpanic: :twitchy::twitchy:
     
  16. BDS

    BDS Active Member

    Joined:
    Mar 25, 2008
    Messages:
    3,224
    Likes Received:
    2
    Location:
    Ye Olde England
    True Playa Bro

    Respect 2 da man named SHADOOOOW!

    haha
     
  17. shadowdemon1990

    shadowdemon1990 Original Nuttah

    Joined:
    Nov 21, 2007
    Messages:
    1,278
    Likes Received:
    6
    Location:
    Winchester
    It aint my fault 1 girl wanted me i said no then i got pissed started kissing another girl shes like cum back 2 mine i said no !! then the 1st girl i started kissing n shit n the 2nd 1 saw she was not 2 happy :shrug: !!!
    Its there fucking fault IMO !!!
     
  18. shadowdemon1990

    shadowdemon1990 Original Nuttah

    Joined:
    Nov 21, 2007
    Messages:
    1,278
    Likes Received:
    6
    Location:
    Winchester
    Wait till 2mz bet i'll have a gang of the cunts on my door "u get me blud ,my cuzins from ldn" :lol::lol: Think my pimpin days are over soon :( this shit gets 2 complicated !! especially when u cant remember what u did the night b4 where u got so pissed NOT GOOD !!
     
  19. BDS

    BDS Active Member

    Joined:
    Mar 25, 2008
    Messages:
    3,224
    Likes Received:
    2
    Location:
    Ye Olde England
    haha iv had a few slaps from cousins or m8s or sisters even got a propa kickin at raveology by a brother a couple of years ago haha

    all good tho m8 u only live once enit.
     
  20. barbarella

    barbarella Active Member

    Joined:
    Mar 21, 2008
    Messages:
    1,163
    Likes Received:
    2
    Location:
    FFM for now
    Well the good news is that like any other drug, consistency is the key! Ket.. long term...say bye to kidneys and bladder! Occasionally well... less chances of long term effect! but schizophrenia is still round the corner...Ket is like acid or pcp..."sound will turn into color and color into sound"...scary tho! just b CAREFUL (yn)