It's Friday yo! We made it (once again!)

Discussion in 'Waffle' started by sdm, May 20, 2005.

  1. sdm

    sdm This is Dog Fort

    Joined:
    Nov 29, 2001
    Messages:
    12,757
    Likes Received:
    17
    How'z you're week been?
    What you up to this weekend?

    :teeth:

    I've had a pretty shit week to be honest, and I'm going out with the gang this evening for a bit of a mashup. No other plans for the weekend as yet, oh I might go buy some new work trousers too!
     
  2. Reapa

    Reapa Member

    Joined:
    May 25, 2004
    Messages:
    524
    Likes Received:
    3
    Location:
    Surrey
    i moved house last weekend and have been settling in with the miss's. Ive had no DnB for 1 week!! im getting withdrawel symptons (n) . Arsenal final 2moz!!! boh!!!
     
  3. Dustek

    Dustek Finished the PhD

    Joined:
    Oct 18, 2004
    Messages:
    5,914
    Likes Received:
    15
    Location:
    London on the Wisla
    Fucking crap week.

    All week I've wanted to scream and shout.

    Now the weekend has come and things are sour in my personal life.

    Ah, well, I can at least dnb without fear tonight.
     
  4. lokki

    lokki JUNGLIST FROM DEYA

    Joined:
    Oct 7, 2002
    Messages:
    3,278
    Likes Received:
    4
    Location:
    READING
    0k week...its gone quick!

    crap weekend tho....

    only got 30 quid (due to fukin gay ass scum bag mother fukin traffic waredns!!!!!) and all my mates are beiung gay and staying in with their other halves...


    gonna get a ten bag and mix it up tonight...

    prob go n see star wars tomoro...


    work on the site as well....

    Only 8 days till Homelands!!!! (oh and 7 till Brcknck!) :love:
     
    Last edited: May 20, 2005
  5. moriaty

    moriaty Active Member

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    4,464
    Likes Received:
    22
    Location:
    between a low hum and a high whine
    my long long weekend started yesterday...
    its all good for the moment, i just hope it wont last for too long..
    (yn)
     
  6. zeeky deek

    zeeky deek Moaning all the time.

    Joined:
    Jan 10, 2003
    Messages:
    1,027
    Likes Received:
    2
    Location:
    London
    DJ PREMIER AT FABRIC!!!!!

    W00000T!
     
  7. lokki

    lokki JUNGLIST FROM DEYA

    Joined:
    Oct 7, 2002
    Messages:
    3,278
    Likes Received:
    4
    Location:
    READING

    BASTARD!!!

    man last time i saw Premiere he fekin killed it!!!

    Only 20 miutes of my day left!

    boh!
     
  8. Triple M

    Triple M Admin

    Joined:
    Jan 1, 1970
    Messages:
    3,732
    Likes Received:
    22
    Location:
    Portsmouth, UK
    Didnt have a bad week actually at work.... no moaning managers about!

    Out with the gang aswell tonight, not alot else planned tho :)
     
  9. Dustek

    Dustek Finished the PhD

    Joined:
    Oct 18, 2004
    Messages:
    5,914
    Likes Received:
    15
    Location:
    London on the Wisla
    Hmm... weekend is turning crap.

    I really need a fix of dnb on the dancefloor or a gig but my home crew is staying at home (appropriately), my girl is going out with uni friends and there's nowhere I can barge in with my tunes...

    And my new car radio is frigging wicked and loud except the cd is broken.

    And somebody scrapped my car TWICE - first and second time its been scrapped in the last 13 years (old skool Del Sol Crx Targa with only 20,000 on the clock). Gonna cost me...

    And I just got sued for 30 quid (I kid you not) which is ironic in my line of work (I had a 5 million quid suit on my desk at work Thursday).

    Ah well. Life is a rollercoaster - the last week has been crap but the three weeks before that were among the best in my life.

    Next week I get a new deck, a load of tunes and hopefully a gig.
     
  10. $marty

    $marty Dexcell Staff Member

    Joined:
    Dec 8, 2003
    Messages:
    18,697
    Likes Received:
    1,944
    Location:
    Watford
    Doing the same two my good man but change the tens to a henry or maybe a 1/4 depending on my mood. Definately gunna blaze a zoot before seeing episode 3 though. Has to be done.