IM IN A BOY BAND

Discussion in 'Waffle' started by EWOKS, Apr 1, 2013.

  1. EWOKS

    EWOKS POTATOES GONNA POTATE

    Joined:
    Feb 8, 2008
    Messages:
    7,410
    Likes Received:
    360
    Location:
    Portsmouth



    big ting
     
    Last edited by a moderator: Mar 12, 2015
  2. Ganja Fiend

    Ganja Fiend Member

    Joined:
    Jan 9, 2011
    Messages:
    75
    Likes Received:
    0
    what the flying fucksticks o_O
     
  3. rj_dnb

    rj_dnb Well-Known Member

    Joined:
    Dec 29, 2009
    Messages:
    1,185
    Likes Received:
    241
  4. logikz

    logikz I Am Not The King Staff Member

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    10,556
    Likes Received:
    2,520
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    which one are you then because im the cute one that can sing. BECAUSE TONIGHT BABY I WANNA GET FREAKY WITH YOUUUU
     
  5. Ganja Fiend

    Ganja Fiend Member

    Joined:
    Jan 9, 2011
    Messages:
    75
    Likes Received:
    0
    ಠ_ಠ
     
  6. mr karnage

    mr karnage deep inside the jungle

    Joined:
    Mar 20, 2010
    Messages:
    2,841
    Likes Received:
    149
    Location:
    Leeds
    what the rars
     
  7. djad

    djad leo the lion

    Joined:
    Jun 27, 2009
    Messages:
    1,406
    Likes Received:
    68
    Location:
    bang, zoom, straight to the moon
    Is it possible to cringe so much that you could die because of it...

    On the other hand you gotta do what you gotta do which needs respect.
     
  8. Kenneth4Eva

    Kenneth4Eva Let's Breed

    Joined:
    Jul 22, 2010
    Messages:
    5,144
    Likes Received:
    318
    Location:
    scotland
    i dont want to watch it.
     
  9. Shatner's Bosom

    Shatner's Bosom murder TANMUSHIMUSHI

    Joined:
    Apr 18, 2012
    Messages:
    4,833
    Likes Received:
    1,142
    Location:
    Hummus
    Hard to watch

    Here's a song I made
     
    Last edited by a moderator: Mar 12, 2015
  10. PhorceOfHabit

    PhorceOfHabit Seldom

    Joined:
    Nov 29, 2009
    Messages:
    858
    Likes Received:
    72
    Location:
    London's Home/Bournemouth's Uni
    Haha you been following Lazer Leng Ethix?
     
  11. EWOKS

    EWOKS POTATOES GONNA POTATE

    Joined:
    Feb 8, 2008
    Messages:
    7,410
    Likes Received:
    360
    Location:
    Portsmouth
    hahahaha... .fuckin jokes isnt he...

    i think i know who he is aswell... this lad... he took down some very similar videos.. dike used to link them on facebook... now hes stopped posting on that youtube account and Lazer Leng comes up... plus they were on of the first ppl to become mates on facebook... i rekon this is the leng...





     
    Last edited by a moderator: Mar 12, 2015
  12. DeeGun

    DeeGun Church of Krust

    Joined:
    Mar 20, 2008
    Messages:
    14,152
    Likes Received:
    2,570
    Location:
    Full Cycle
    Plagiarism, here is the original

     
    Last edited by a moderator: Mar 12, 2015
  13. djad

    djad leo the lion

    Joined:
    Jun 27, 2009
    Messages:
    1,406
    Likes Received:
    68
    Location:
    bang, zoom, straight to the moon
    WTF is this shit. How can the guy talk about anything when he cant even form a correct sentence!
     
    Last edited by a moderator: Mar 12, 2015
  14. EWOKS

    EWOKS POTATOES GONNA POTATE

    Joined:
    Feb 8, 2008
    Messages:
    7,410
    Likes Received:
    360
    Location:
    Portsmouth
    he is this guy....





     
    Last edited by a moderator: Mar 12, 2015