How The Fuck Did I Miss This?

Discussion in 'Waffle' started by DJ Spliff, Jun 6, 2010.

  1. DJ Spliff

    DJ Spliff Never Enuff Vinyl VIP Junglist

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    3,169
    Likes Received:
    14
    Location:
    Cary, North Carolina
    http://dnbforum.com/showthread.php?94243-Yeah-I-know-you-hate-these-threads-but.....

    I was using to search function to find something and found this instead. Must have given up on this thread after a bit but I get slammed in it for no reason really. It's closed now so I can't quote what I want to quote but go to page 4 to the 50th post. I actually got cited as a 'regular' on here when I hadn't really been a member here for that long. Kinda proud actually. Fucking Jameted_12.
     
  2. Joey AdhD

    Joey AdhD sweaty scouser VIP Junglist

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    7,180
    Likes Received:
    315
    Location:
    Liverpool, United Kingdom
    thats thread shows knob eds on here in their true colour...its snowballs out of control and everyone takes a bite. stupid, great read tho...peas.
     
  3. BoudiCat

    BoudiCat SERIAY. VIP Junglist

    Joined:
    Jan 21, 2008
    Messages:
    5,933
    Likes Received:
    21
    Location:
    your face.
    Haha, jokes & Nu Era's reply as well. NEUROOOOOOOO
     
  4. DJ Spliff

    DJ Spliff Never Enuff Vinyl VIP Junglist

    Joined:
    Jul 14, 2009
    Messages:
    3,169
    Likes Received:
    14
    Location:
    Cary, North Carolina
    Yeah, really. I gave thanks for that shit as soon as I read it. "You make me sound like a shit X-Man villian." Ha!!
     
  5. rob_del_terror

    rob_del_terror - ̿ ̿'̵͇̿̿з=(•̪●)=ε VIP Junglist

    Joined:
    Sep 10, 2009
    Messages:
    4,039
    Likes Received:
    119
    Location:
    Blackpool, United Kingdom
    thats funny. its like an derek bird internet equivalent. haha.
     
  6. MARKLAR

    MARKLAR International Tracksuit Salesman VIP Junglist

    Joined:
    Oct 1, 2006
    Messages:
    15,205
    Likes Received:
    775
    u dint really miss anything worthwile.:D
     
  7. Joey AdhD

    Joey AdhD sweaty scouser VIP Junglist

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    7,180
    Likes Received:
    315
    Location:
    Liverpool, United Kingdom
    k'in ell, jus read the 50th post and i am involved hahahah..never been to piggy faces, nor have i ever been to RAM, nor do i own a sabre CD, and i dot think any dnb these days is really innovative...wicked.

    well read more and theirs my reply, i resent my last statement.

    and mansell i did not say u had a piggy face, he did....so dont get eggy. i jus copied a statment... cheers x
     
  8. TongueFlap

    TongueFlap Flappin' VIP Junglist

    Joined:
    Jun 1, 2009
    Messages:
    3,839
    Likes Received:
    8
    haha i had a good laugh at that
     
  9. MARKLAR

    MARKLAR International Tracksuit Salesman VIP Junglist

    Joined:
    Oct 1, 2006
    Messages:
    15,205
    Likes Received:
    775
  10. djmotiondnb

    djmotiondnb AKA Tactician VIP Junglist

    Joined:
    Jan 5, 2009
    Messages:
    1,547
    Likes Received:
    1
    Location:
    Royal Leamington Spa, Warwickshire, United Kingdom
    that was a quality thread haha
     
  11. Controller

    Controller (╯'□')╯︵ ┻━┻ VIP Junglist

    Joined:
    Jan 11, 2008
    Messages:
    4,312
    Likes Received:
    112
    Location:
    Hemel Hempstead
  12. Radius

    Radius Waiting for the hammer to fall VIP Junglist

    Joined:
    Sep 29, 2005
    Messages:
    7,291
    Likes Received:
    85
    Location:
    Somewhere over the flyover
    I knida called Marlock a fackin imposter and he admitted he was sc :)

    SPREAD THE LURRV
     
  13. MARKLAR

    MARKLAR International Tracksuit Salesman VIP Junglist

    Joined:
    Oct 1, 2006
    Messages:
    15,205
    Likes Received:
    775
    haha yea its me!
    i could of made a thread but i would of ended up full of random shit so i thought nah!
     
  14. logikz

    logikz I Am Not The King Tribal Leader VIP Junglist

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    11,092
    Likes Received:
    2,905
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    that is big thread. big adult men speak in it on important matter. live on mountain top, have many wife.
     
  15. Moskit

    Moskit :rodigan: Tribal Leader VIP Junglist

    Joined:
    May 27, 2009
    Messages:
    5,481
    Likes Received:
    500
    Where did that Jamted come from? & who was he?

    I wish I had seen that post...
     
  16. jmzmaloney

    jmzmaloney ENTHUSED WITH ETHNOGRAPHIC PLUNDERPHONICS Tribal Leader VIP Junglist

    Joined:
    Aug 30, 2008
    Messages:
    11,664
    Likes Received:
    3,132
    Location:
    KARLS TLACK BWAT
    I think Jamted is the same supertroll that goes under the names ni99er, pakistain, too many to mention
     
  17. Subjekt Music

    Subjekt Music Well-Known Member VIP Junglist

    Joined:
    Mar 10, 2009
    Messages:
    8,754
    Likes Received:
    578
    It shouldnt, but that did actually make me laugh a little bit
     
  18. Moskit

    Moskit :rodigan: Tribal Leader VIP Junglist

    Joined:
    May 27, 2009
    Messages:
    5,481
    Likes Received:
    500
  19. $marty

    $marty Dexcell Tribal Leader VIP Junglist

    Joined:
    Dec 8, 2003
    Messages:
    18,859
    Likes Received:
    2,243
    Location:
    Watford
    It's DJ Marklar not Marlok. Spelling errors, jeez
     
  20. DJ NUERA

    DJ NUERA 5HEAD VIP Junglist

    Joined:
    Jul 2, 2008
    Messages:
    6,522
    Likes Received:
    167
    Location:
    CRANIUM
    haha forgot about that thread. What a cunt, hope he died.