heavy mist this morning

logikz

I Am Not The King
Tribal Leader
VIP Junglist
Messages
11,117
Likes
2,982
#1
had a bit of a funny week, didnt sleep for days, but managed to get off work an hour early, cry on the tram home, and then fall right asleep, at like seven. i woke up thrice, once at like ten, when i thought all the clocks were broken, and then i got caught by my flatmates in my boxer shorts, raiding the fridge at like 12, they quickly made "rule brittania" my theme song. but i fell asleep again, and dreamt of beautiful babies, driving sports cars, and fucking someones mother. which someones father was angry at me for. these are the things the goat with a thousand young promises.

im so fked in the head in the morning, i can barely remember my name, or to put on socks, seriously every morning i contemplate whether or not to put on socks, if i should brush my teeth, etc, and all of a damn sudden, as im sat there, i vomit bile right on my fucking phone, in the bed. not alot but imagine you take a full juice glass, lose your balance for a second, and that splash that you spill, well, like that. so, in all honesty, thus far my day could be better. i did remember to take out the trash, and vomit bile again as i exit the trash room in the basement basement.

step out on the street and there is a heavy mist over amsterdam this morning, it was as if though the city was passing through a cloud. i had a maximum of 6 meters of visibility around me, and still you could only make out the contours of shit. as i spankulate (promenade briskly with the eye of the tiger and decisive karate hand movements down the street, you have to be hard if you want to survive in the city) im amazed at how i can almost touch the mist, when in the distance, a group of black robes, clad in ninja head dresses approaches, and as waves of dread run through my body, i think to myself "they have finally found me. it is my time to die." (all paranoid schizophrenics have a "they") it couldve been six of them, it couldve been six throusand. i was mainly focused on keeping my shit together at this point.

they dwell on the event horizon, just inside the heavy mist for a while, when i realize they are just a gang of muslam girls. the cars wont stop for them at the zebra crossing, so take pity on them, and cross. stop traffic, as is appropriate, at a zebra crossing. fucking lunatics, rows and rows of cars that just wouldnt stop at the zebra crossing, its illegal ffs. the sun is rising now and the mist has lifted. its friday and i have forgotten to take my medicine, for the second day in a row, and there will be hell to pay for this. cold turkey day 2 basically, at work. the shits, the sweats, its death on a stick basically. im just going to keep my head down and hope i make it.
 

Manu Forti

Detached Audio
VIP Junglist
Messages
2,820
Likes
1,443
#2
Use this angst/rattle and make a song, i too am having a hard day so far... but that's my plan.

- - - Updated - - -

Proper BOC Depressing shit...
 

logikz

I Am Not The King
Tribal Leader
VIP Junglist
Messages
11,117
Likes
2,982
#3
word up big man, speaking of which, got your LP on my phone, grits mp3d it, in fact, we both do. thats good shit that is.
 

logikz

I Am Not The King
Tribal Leader
VIP Junglist
Messages
11,117
Likes
2,982
#5
haha, just so everyone knows, we each have a copy of the LP on vinyl, and legally, that means we can do whatever the hell we want with anything under the sky and beyond. whatever you want, consider it done, ill be there. for i am the man.

and to the man, its all a game.
 

logikz

I Am Not The King
Tribal Leader
VIP Junglist
Messages
11,117
Likes
2,982
#7
not sure how to handle this tbh, i forgot to take my pills with me for the second day in a row, and my whole system is reeling from the effects of cold turkey, im white hot, shivering cold, drenched in sweat, trying to wipe it off with paper towels, and thats a sight and a half in a damn office space. i have to run to american apparel, get me a tennis skirt and some damn golf shoes. no footing at all in this mud.
 

logikz

I Am Not The King
Tribal Leader
VIP Junglist
Messages
11,117
Likes
2,982
#9
right, morphine you say, ok, mmm. sooo... morphine, morphine, morphine...

ok, made some phone calls, and turns out what i can get is known as 'dia morphine' but it should by all rights do the trick. this any cop?
 

Catsel

Well☣Known Dismember
VIP Junglist
Messages
19,173
Likes
3,059
#12
i didn't know you could be addicted to cocaine.

its like being addicted to coco pops.. just cos u have some everyday.. ?? seems legit.
 

Teddy

60%
Tribal Leader
VIP Junglist
Messages
9,101
Likes
2,278
#14
word up big man, speaking of which, got your LP on my phone, grits mp3d it, in fact, we both do. thats good shit that is.
I ripped it to my phone too.
Gets even better the more I listen to it. [MENTION=99625]ManuForti[/MENTION] dope!

As for your sock dilemma Karl, why not wear socks to bed? Come morning you'll already be fresh to death and ready to roll.

I don't think I can help with your other issues.
 

Manu Forti

Detached Audio
VIP Junglist
Messages
2,820
Likes
1,443
#15
i didn't know you could be addicted to cocaine.

its like being addicted to coco pops.. just cos u have some everyday.. ?? seems legit.
LOL

I ripped it to my phone too.
Gets even better the more I listen to it. [MENTION=99625]ManuForti[/MENTION] dope!

As for your sock dilemma Karl, why not wear socks to bed? Come morning you'll already be fresh to death and ready to roll.

I don't think I can help with your other issues.
Why thank you sir!
 

logikz

I Am Not The King
Tribal Leader
VIP Junglist
Messages
11,117
Likes
2,982
#19
yeah. so it seems you want to suck of army mens willy. with you mouth. because it feels so good.
 
Top