Future Prophecies - Dreadlock [Adam F(?) Remix] >>>

sdm

This is Dog Fort
VIP Junglist
Messages
12,707
Likes
17
#1
Anyone heard this yet? I found this clip after some hunting, it's pretty low quality though (n)

Sounds f'kin badd :banana:

Can anyone confirm it's Adam :confused:
 

Mulla

Digital Future
VIP Junglist
Messages
2,154
Likes
1
#5
Pretty damn weighty, still all about the original tho imo.

Was starting to get a bit bored of the orig. but heard it out again on Friday night, and it just reminded how fuckin good it is! :slayer:
 

sdm

This is Dog Fort
VIP Junglist
Messages
12,707
Likes
17
#6
Mulla said:
Pretty damn weighty, still all about the original tho imo.

Was starting to get a bit bored of the orig. but heard it out again on Friday night, and it just reminded how fuckin good it is! :slayer:
YEah the original is heavy :slayer:
 

Twisted Murderer

Den Tammen Belg
VIP Junglist
Messages
1,688
Likes
6
#11
Ab0|2Ti0N said:
i'm feelin' both the OG and this remix. Can't wait for that Junglesound II - 'Return Of The Bassline' EP. (y)
Yea that Ep gonna be massive. Heard 2 other tracks from that ep and well they are fuckin heavy.

2 Other tracks I heard where : Pendulum - Masochist and Dillinja - You Can't Test My Motherfuckin' Sound
 
Messages
212
Likes
1
#12
OJS2 is going to be an LP, it also features Pendulum - Masochist, Fresh & Pendulum - Kingston Vampires, Fresh - The Living Daylights, Dillinja - You Cant test My Mother Fuckin Sound plus a few more.
 

jay walker

1/2 of Passive/Aggressive
VIP Junglist
Messages
3,882
Likes
9
#14
Dutty, Disgustin, Nastee bitch-of-a-remix with Balls ! :nadia:

even-stevens on the original, each rippers, but on the dancefloor, this would win hands-down, (tho I aint heard it out yet!) (y)
 

DJ Lordward

T.D.P.
VIP Junglist
Messages
695
Likes
1
#15
Andydextruss said:
OJS2 is going to be an LP, it also features Pendulum - Masochist, Fresh & Pendulum - Kingston Vampires, Fresh - The Living Daylights, Dillinja - You Cant test My Mother Fuckin Sound plus a few more.
yeh 'return 2 the bassline' is gonna be 1 sick album!
 
Top