fresh-face off

Discussion in 'Drum & Bass' started by ads, Oct 26, 2009.

  1. ads

    ads Member

    Joined:
    Sep 17, 2009
    Messages:
    42
    Likes Received:
    0
    did fresh ever release this tune? i remember grooverider playin it years ago prob bout a year b4 fresh released that planet monday album but it wasnt on there
     
  2. second opinion

    second opinion bacon sarnies hmmmm

    Joined:
    Mar 24, 2008
    Messages:
    209
    Likes Received:
    0
    Location:
    ashford kent
  3. Fisherman_Rich

    Fisherman_Rich Member

    Joined:
    Feb 7, 2003
    Messages:
    161
    Likes Received:
    0
    Location:
    at home
    Nah, This was actually signed to Technique, however it never saw the light of day other than on the mix cd, Think it was the Street Technique Mix. Its actually called Fresh - Cold Sound, Has a vocal which says closer and the most amazing intro ever imo
     
  4. ads

    ads Member

    Joined:
    Sep 17, 2009
    Messages:
    42
    Likes Received:
    0
    i gotta hand i to ya, you people are unbelievable. how do ya know this shiz? no way of getiin a copy of it then no?
     
  5. Stem-Cell

    Stem-Cell Member

    Joined:
    May 21, 2007
    Messages:
    192
    Likes Received:
    1
    Location:
    Dorchester
  6. Fisherman_Rich

    Fisherman_Rich Member

    Joined:
    Feb 7, 2003
    Messages:
    161
    Likes Received:
    0
    Location:
    at home
    Its called being a trainspotter lol, If I put as much efforts into my production I'd be minted