Freek - Melting Point (JUMPUP WIP)

EvezDroppin

..
VIP Junglist
Messages
2,909
Likes
133
#4
fuckin way off bassline lol.
synth sounds good but id like to see a different yah, one without the "yarrh" effect whatever u call it, a more straight forward wom.
but it sounds well mixed down, snare maybe lackin a tiny bit of hi end?
like it tho mate, got me bouncing
 

Freek

Lets get freeeeeeky
VIP Junglist
Messages
3,129
Likes
61
#5
Sounds pretty well done. Mix and all sounds good for me.


Nice work.
cheers mate for giving it a listen

fuckin way off bassline lol.
synth sounds good but id like to see a different yah, one without the "yarrh" effect whatever u call it, a more straight forward wom.
but it sounds well mixed down, snare maybe lackin a tiny bit of hi end?
like it tho mate, got me bouncing
haha glad it got u movin man, need to make sure this one goes off in the club, am hopin that whens this is finished itll atleast get a digial release lol. know what u mean about the basses/synths should def add a bit more variation. and yes the snare needs a lot more hi end ive noticed it too. cheers for givin it a listen tho!
 

Muta

Hologram
Messages
130
Likes
1
#6
Damn, This shit is moving me :3
Proper mixdown !!

Not really minding that the bassline and stuff is kinda eptetive, I kinda like it that its just going and going :3

Dont really got anything to say but good job :3
 

Freek

Lets get freeeeeeky
VIP Junglist
Messages
3,129
Likes
61
#7
Damn, This shit is moving me :3
Proper mixdown !!

Not really minding that the bassline and stuff is kinda eptetive, I kinda like it that its just going and going :3

Dont really got anything to say but good job :3
nice one mate, glad u liked it
 

Freek

Lets get freeeeeeky
VIP Junglist
Messages
3,129
Likes
61
#10
Nice track bro, do you expect it will get a release?
Hope so mate, a few labels have said they like it but i think it needs a bit of work to give the snare more punch, and the mixdown needs work to bring the bass up. but yea i def hope to release it.
 
Top