FREE food!

Discussion in 'Waffle' started by Nutek, Jun 30, 2010.

  1. Nutek

    Nutek movement junglist

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    4,051
    Likes Received:
    11
    Location:
    Hampshire
    I found a sweet little site called graze, I suggest you all check it out using this link http://www.graze.com/p/7G7QWHF (you will get your first box free, no postage charge or anything, use this code when signing up 7G7QWHF) I'm sat here eating my box now and it's pretty fucking tasty! They basically send you random healthy snacks but you can choose which you want to be sent more often etc, the honey roasted nuts and bombay style mix were the highlights of my box :) They are good size portions too! I think the whole thing is a great idea (y)
     
  2. Teddy

    Teddy 60% Staff Member

    Joined:
    Dec 19, 2008
    Messages:
    8,777
    Likes Received:
    1,795
    Location:
    STN
    all the girls at my work do this
     
  3. richie_stix

    richie_stix gomby plz

    Joined:
    Aug 14, 2008
    Messages:
    9,507
    Likes Received:
    298
    BWAHAHAH - nutek you fag!

    on a seriay though, safe for this mate... love free food!

    by the way, do you spend your whole time getting shit for free off the net?
     
  4. dnb in ya face

    dnb in ya face Loud and Dirrrty

    Joined:
    Jul 16, 2009
    Messages:
    2,033
    Likes Received:
    5
    Location:
    Essex
    he does seem to always been on the free shit vibe.

    respect, as long as you share your vast knowledge with us!

    ---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:53 ----------

    mate this looks quality. Im on this
     
  5. groelle

    groelle Well-Known Member

    Joined:
    Feb 6, 2007
    Messages:
    5,497
    Likes Received:
    92
    Location:
    northern germany
    being 17 and spending all the time on producing house has its downsides i suppose :D

    do they deliver to germany? :D
     
  6. richie_stix

    richie_stix gomby plz

    Joined:
    Aug 14, 2008
    Messages:
    9,507
    Likes Received:
    298
    init... always posting 'if five of you sign up here i get a free...'
     
  7. Joey AdhD

    Joey AdhD sweaty scouser

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    7,158
    Likes Received:
    298
    Location:
    Liverpool, United Kingdom
    free rabbit food....fuckin ACE...cheers nu tek!!

    on a seriay note tho cheers bredbing
     
  8. dnb in ya face

    dnb in ya face Loud and Dirrrty

    Joined:
    Jul 16, 2009
    Messages:
    2,033
    Likes Received:
    5
    Location:
    Essex
    How big are the portions...?

    Im all game for free food, but £2.99 after for 4 trays of nibbles seems expensive!
     
  9. Scatcat

    Scatcat It don't mean shit

    Joined:
    May 1, 2010
    Messages:
    1,788
    Likes Received:
    7
    Location:
    London
    Proof that those Africans are just lazy - they could eat if they really wanted to
     
  10. logikz

    logikz I Am Not The King Staff Member

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    10,547
    Likes Received:
    2,521
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    dude... so wrong.
     
  11. Dan M

    Dan M hard gay northern bear

    Joined:
    Apr 18, 2008
    Messages:
    5,053
    Likes Received:
    10
    Location:
    YORKSHIRE
    you have to pay after the first box though so technically not free. im bitterly disapointed in you for building up my hopes.
     
  12. richie_stix

    richie_stix gomby plz

    Joined:
    Aug 14, 2008
    Messages:
    9,507
    Likes Received:
    298
    if you cancell before the second box arrives... no charge! i couldn;t be arsed though, effort for some poncy rabbit food!
     
  13. dnb in ya face

    dnb in ya face Loud and Dirrrty

    Joined:
    Jul 16, 2009
    Messages:
    2,033
    Likes Received:
    5
    Location:
    Essex
    nah i would probably just forget to cancel cos im a forgetful cunt
     
  14. MAJESTIC

    MAJESTIC BishBashBosh

    Joined:
    Oct 28, 2009
    Messages:
    2,150
    Likes Received:
    63
    Location:
    Kent
    There was always going to be some sort of catch. lol
     
  15. MARKLAR

    MARKLAR International Tracksuit Salesman

    Joined:
    Oct 1, 2006
    Messages:
    15,032
    Likes Received:
    650
    ugh dirty healthy food
    i had high hopes comin in this thread i was thinkin burgers an such.
    but seeds and faggy things like that fuck that shit.
     
  16. TongueFlap

    TongueFlap Flappin'

    Joined:
    Jun 1, 2009
    Messages:
    3,839
    Likes Received:
    8
    where is the free maccy d's food thread?
     
  17. Scatcat

    Scatcat It don't mean shit

    Joined:
    May 1, 2010
    Messages:
    1,788
    Likes Received:
    7
    Location:
    London
    you know food is shit when they've got to offer it for free to actually sell any - and even then it's not cus the people like it it's cus they unwittingly entered a binding contract when acquiring said box of shit
     
  18. SLow

    SLow Quadrospazzed life-glug

    Joined:
    Aug 17, 2008
    Messages:
    3,571
    Likes Received:
    30
    Fuck me this is some proper scavanger shit, tell you what if you want some more free food just go to one of these and you can even take a lady with you, what a cheap date!

    [​IMG]
     
  19. TongueFlap

    TongueFlap Flappin'

    Joined:
    Jun 1, 2009
    Messages:
    3,839
    Likes Received:
    8
  20. dnb in ya face

    dnb in ya face Loud and Dirrrty

    Joined:
    Jul 16, 2009
    Messages:
    2,033
    Likes Received:
    5
    Location:
    Essex
    Its a good idea though if you wanna eat healthy....and you gotta be a idiot (like me) to forget to cancel