Force FM last night.... SOOO JOKES!!

Discussion in 'Waffle' started by RocksteadyUK, Dec 9, 2008.

  1. RocksteadyUK

    RocksteadyUK SkimoBeats

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    7,753
    Likes Received:
    198
    Location:
    Peckham
    Yo peeps... me and bebop done our show last night with out any MCs for the first time in ages!!

    Was proper jokes! We managed to get some birds to take topless pics and picture message them to us!! hahaha... the things some women do to get their name read out over the airwaves!! its crazy!! SSSHLLLAAGGSS!!... im gonna put them up a bit later!! was soo jokes...

    Will have the audio up by tonight aswell....


    Ladies... would you do stuff like that??

    DJs... tell use some stories... Rissu!! you must have some from force man... the women that listen to Force are well up for it!! hahah
     
  2. logikz

    logikz I Am Not The King Staff Member

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    10,556
    Likes Received:
    2,520
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    pics or stfu rock, go onnnnnnnnnn
     
  3. RocksteadyUK

    RocksteadyUK SkimoBeats

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    7,753
    Likes Received:
    198
    Location:
    Peckham
    they are coming!! ssoooonnn... hahaha...
     
  4. spiderfran286

    spiderfran286 "Yes, squid pro roe..."

    Joined:
    Nov 4, 2007
    Messages:
    5,682
    Likes Received:
    28
    Location:
    Sheffield
    rock i wanna see this shit!
    were they nice puppies?
     
  5. Riisu

    Riisu Not the Preacher Man

    Joined:
    May 21, 2007
    Messages:
    7,307
    Likes Received:
    226
    Location:
    Hornchurch
    hahaha, i heard about the first 30 mins or so man, then watched the rest of the footy. was a proper laugh.

    all the birds are from romford and essex, what do you expect!!!

    we had some minger sending us in txts asking us to rate her?!?!? fazer begrudingly gave her an 8 but nearly threw up after he said it.

    sounds like you got some better pictures than us.

    last weeks ome geezer was sending in photos of his shit going down the toilet!!!!!
     
  6. Jacomelli

    Jacomelli J4COM3LL1

    Joined:
    Jan 31, 2008
    Messages:
    1,609
    Likes Received:
    3
    Location:
    London, United Kingdom, United Kingdom
    lol.. they sound like fukin nuttah's in romford / essex

    shit dwn the toilet... :lol:
     
  7. muzzadj

    muzzadj POW!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    9,247
    Likes Received:
    220
    Location:
    Hurstpierpoint- Near Brighton
    LOLOLOLOLOL!!
     
  8. Riisu

    Riisu Not the Preacher Man

    Joined:
    May 21, 2007
    Messages:
    7,307
    Likes Received:
    226
    Location:
    Hornchurch
    i'll try and get the photos off the phone later. it was pretty ranks. but some of his poo's were proper long.
     
  9. RocksteadyUK

    RocksteadyUK SkimoBeats

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    7,753
    Likes Received:
    198
    Location:
    Peckham
    yeh bro... bebop didnt get the other pics off either.... get the ones we got last night.... its lady andrea and louisa with her mate.... should all be topless!! YEEWAAAH BOH!! hahahahaha... theres a few underwear shots aswell if i remember right! hahaha
     
  10. jones-e

    jones-e Junglist

    Joined:
    Dec 25, 2007
    Messages:
    514
    Likes Received:
    5
    thats raw talent that is, in its purest form
     
  11. logikz

    logikz I Am Not The King Staff Member

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    10,556
    Likes Received:
    2,520
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    WHERE ARE PICTURES OF TETAS NUEVO CABRON
     
  12. RocksteadyUK

    RocksteadyUK SkimoBeats

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    7,753
    Likes Received:
    198
    Location:
    Peckham
    AAAAAARRRGGGHHHH! HOW IT IS!!
     
  13. RocksteadyUK

    RocksteadyUK SkimoBeats

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    7,753
    Likes Received:
    198
    Location:
    Peckham
    WONWAHWON ZUARDO!
     
  14. muzzadj

    muzzadj POW!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    9,247
    Likes Received:
    220
    Location:
    Hurstpierpoint- Near Brighton
    come on mate show us the titties hahaha
     
  15. Datt Male

    Datt Male Active Member

    Joined:
    Jan 26, 2008
    Messages:
    1,999
    Likes Received:
    22
    They are man, don't wanna fuck wiv romford heads
     
  16. ScottyEightSix

    ScottyEightSix HUGE EARS > COMEDY CHIN

    Joined:
    Jun 15, 2007
    Messages:
    13,064
    Likes Received:
    623
    Location:
    CHINFORD
    Come on rock stop holdin out on us... Wheres the bitches???
     
  17. DJNitrousUK

    DJNitrousUK Active Member

    Joined:
    Jul 26, 2007
    Messages:
    6,079
    Likes Received:
    8
    Location:
    Norfolk, UK
  18. Prospekt

    Prospekt Active Member

    Joined:
    May 30, 2007
    Messages:
    6,619
    Likes Received:
    12
    Location:
    Leeds / Brighton
    i want titty
     
  19. sam the dnb man

    sam the dnb man Variation

    Joined:
    May 24, 2007
    Messages:
    10,437
    Likes Received:
    562
    Location:
    Feltham
    show me the money
     
  20. barbarella

    barbarella Active Member

    Joined:
    Mar 21, 2008
    Messages:
    1,163
    Likes Received:
    2
    Location:
    FFM for now
    if guys r so desperate check this out....cam4.com:teeth: