Fishy - Molecules FINISHED

Oria

Member
Joined
Apr 19, 2009
Location
Cyprus
Not a big fan of the drum pattern, not rollin' and/or smooth enough for me i think but the atmosphere of the track, the musical elements and the vocals are working so sweet - mixed down well imo ! tuna !
 

Sweaty Teddy

Nob'ed
VIP Junglist
Joined
Jun 15, 2009
Very nice but got to agree with Oria on the drums think they need to be more rolling other than that very good makes me feel happy haha.
 

elmaruk

slannndaaaaaaar
VIP Junglist
Joined
Aug 3, 2009
Really like it mate but the break, just not feeling it. Some really rolling, jungly drums would make this track imo.
 

elmaruk

slannndaaaaaaar
VIP Junglist
Joined
Aug 3, 2009
Tis up to you my friend, it is your song. I dunno, everything else just sounds so smooth and lovely then the drums kinda take away from that. They are nice drums but i don't necessarily think they fit this particular track :)
 

Fishy:)

Active Member
VIP Junglist
Joined
Feb 18, 2009
Location
Norway
Thats cool man:) I gotta disagree tho i think the drums fit, it was the sound i was after, i bet it would fit to have diffret drums too, but i like these drums;)
 

Neatsu

Neatsu
Joined
Sep 13, 2007
Location
Bulgaria
Ahhh lovely tune, bro :) Love these soul smoothing sounds! The bass is great and funky, the vocal fits in perfectly and I personally like the beats. I really don't see anything wrong with this track.

Keep up the great work, mate!
 
Top Bottom