E.S.R Presents The Hour Of Power! 18.05.09

Discussion in 'Members Mixes' started by muzzadj, May 18, 2009.

  1. muzzadj

    muzzadj POW!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    9,247
    Likes Received:
    220
    Location:
    Hurstpierpoint- Near Brighton
    Been a while since i posted one up that hasnt been a radio show! So here you go people.. Hope you enjoy!

    Tracklist:

    Wobble T- G Force
    The Force- Kill Your Killa
    Jaydan- Crank
    Erb n Dub- 8 Bit
    Kulprit- The Drums The Bass
    Prestige- Just Come
    >>>Complex- Semi Pro
    Complex- Sloppy Seconds
    Dub Alley- A Grade
    The Force- Another World
    Iron Hands- Call In Sick
    Ebony Dubsters- Ra (G Dub Remix)
    Tantrum Desire- Crazy Talk
    Chase and Status- Music Club
    Complex- Decisions
    Bluefoot- Jawbreaker
    Double Zero- Skank Nasty
    Alter Ego- Predator
    Clipz- Offline
    Steppa and Kitcha- Comedown
    Sensa and Spekky- Comedown
    Pleasure- Wishmaster
    CKB- Streetfighter (Norm Remix)
    TC- Drink (Xample Remix)
    Jaydan- Felony
    Erb n Dub- Gangsta Salute
    James Bass- Villains
    Majistrate- Destruction
    Cabbie- The Sword

    D/L Link: http://dnbshare.com/download/E.S.RHourOfPower18.5.09.mp3.html

    Bigups

    E.S.R

    DON'T FORGET TO CATCH ME THIS COMING SATURDAY ON WWW.KRISISDNB.COM FOR 'BACK TO THE BASS' MORE INFO HERE:

    http://www.facebook.com/event.php?eid=80851754829&ref=ts

    SURE TO BE A BIG WEEKEND!
     
    Last edited: May 18, 2009
  2. RocksteadyUK

    RocksteadyUK SkimoBeats

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    7,753
    Likes Received:
    198
    Location:
    Peckham
    muzza on the jump up attack... on the dl bro
     
  3. muzzadj

    muzzadj POW!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    9,247
    Likes Received:
    220
    Location:
    Hurstpierpoint- Near Brighton
    as always lol.. bigups mate
     
  4. djhektikz

    djhektikz Active Member

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Messages:
    2,735
    Likes Received:
    2
    easy mate!! tracklist looks tasty!! on the download! i should a have a fresh jump up mix coming sumtime this week!! big uP!!!!x
     
  5. muzzadj

    muzzadj POW!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    9,247
    Likes Received:
    220
    Location:
    Hurstpierpoint- Near Brighton
    bigups mate! Will keep an eye out for it ;) You not comin down MX's saturday then?
     
  6. djlob

    djlob SHARPZ JUNGLE

    Joined:
    Sep 28, 2007
    Messages:
    677
    Likes Received:
    5
    Location:
    Wilts
    wobbletastic
     
  7. djhektikz

    djhektikz Active Member

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Messages:
    2,735
    Likes Received:
    2
    MX's???? im tink i is going to sum innovation in the sun warm up party down my ends this sat!! gunna catch original sin!! urrghhhurrghhh!!! filthy!!
     
  8. muzzadj

    muzzadj POW!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    9,247
    Likes Received:
    220
    Location:
    Hurstpierpoint- Near Brighton
    are you not hektik c from krisis? haha
     
  9. djhektikz

    djhektikz Active Member

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Messages:
    2,735
    Likes Received:
    2
    nar mang why sumone has my name??? tell them to change it!i should be getting a set on krisis soon jus cant be bothered to sort it out.
     
  10. muzzadj

    muzzadj POW!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    9,247
    Likes Received:
    220
    Location:
    Hurstpierpoint- Near Brighton
    ohhh rightttt. yeah i remember you saying you might be, then a couple days after someone called 'Hektic C' joined and thought it would be you lol!

    Well in that case click the link at the bottom of my first post mate!
     
  11. djhektikz

    djhektikz Active Member

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Messages:
    2,735
    Likes Received:
    2
    shit mang i need to get krisis sorted out that looks kool!!!!! i could do a set wiv my alcoholic mate on the mic would be fucking crack up!
     
  12. KEMZ

    KEMZ Blatant Royal Status

    Joined:
    Jan 6, 2009
    Messages:
    1,249
    Likes Received:
    0
    Location:
    UK
    on the DL muzza nice one bro:)
     
  13. RUSSLA

    RUSSLA DNBF Monarch

    Joined:
    May 23, 2008
    Messages:
    6,264
    Likes Received:
    886
    Location:
    BH1
    Not a wobble lover but for you mate, i'll give this a listen! Need some range in my car cd case :)
     
  14. D-Tektiv

    D-Tektiv Active Member

    Joined:
    Mar 24, 2009
    Messages:
    1,540
    Likes Received:
    1
    Location:
    Brandon, Florida
    Nice one! dnbshare is bein' my friend lately, was able to DL the set with no prob, it's playin' in my headphones now...pz & respect!
     
  15. muzzadj

    muzzadj POW!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    9,247
    Likes Received:
    220
    Location:
    Hurstpierpoint- Near Brighton
    oh im blushing!..

    haha bigups mate!
     
  16. RUSSLA

    RUSSLA DNBF Monarch

    Joined:
    May 23, 2008
    Messages:
    6,264
    Likes Received:
    886
    Location:
    BH1
    Hahaha you big girl!

    Get mine on the d/l now biarch ;) lol
     
  17. muzzadj

    muzzadj POW!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    9,247
    Likes Received:
    220
    Location:
    Hurstpierpoint- Near Brighton
    so thats your tactic is it!!! haha

    yeah of course mate

    goin live at 5 on krisisdnb.com btw!
     
  18. D-Tektiv

    D-Tektiv Active Member

    Joined:
    Mar 24, 2009
    Messages:
    1,540
    Likes Received:
    1
    Location:
    Brandon, Florida

    Listenin' now, but only for a bit as I gotta bail out of the house in a few to take care of things..

    Rinsed the hour of power mix already in my headphones bro, gonna throw it in my ipod soon! pz & respect bro
     
  19. muzzadj

    muzzadj POW!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    9,247
    Likes Received:
    220
    Location:
    Hurstpierpoint- Near Brighton
  20. DJ Nside

    DJ Nside S*K*I*L*L*A

    Joined:
    Jul 29, 2005
    Messages:
    425
    Likes Received:
    2
    Location:
    Fucking Essex,MD
    Banging man!
    Sick shit for the pod.