Duppyman DnB - New hype kind of jump up tune, bringin back an oldie :P.

Discussion in 'New Talent & Track Reviews' started by duppymanDnB, Jul 31, 2010.

  1. duppymanDnB

    duppymanDnB New Member

    Joined:
    Jun 22, 2010
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
  2. marky1702

    marky1702 Member

    Joined:
    Dec 1, 2008
    Messages:
    541
    Likes Received:
    7
    Location:
    Ontario, Canada
    Yo, I didn't realize you were money's buddy, he showed me a few of your tracks last night, I was feeling all of them, especially liked the positive vibes tune, good work man
     
  3. Mr Fletch

    Mr Fletch aka KRONIX

    Joined:
    Aug 6, 2009
    Messages:
    3,971
    Likes Received:
    227
    Location:
    Essex, England
    No........just No.......
     
  4. MARKLAR

    MARKLAR International Tracksuit Salesman

    Joined:
    Oct 1, 2006
    Messages:
    15,034
    Likes Received:
    650
    lol
    the sounds are cool but the mary had a little lamb has to go.haha
     
  5. duppymanDnB

    duppymanDnB New Member

    Joined:
    Jun 22, 2010
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Haha this tune's kind of a joke guys, admit it's right hilarious at least.

    Glad to hear you like my shit Marky. All the real junglists around here seem to be up north so I'm glad you're diggin' it.
     
  6. marky1702

    marky1702 Member

    Joined:
    Dec 1, 2008
    Messages:
    541
    Likes Received:
    7
    Location:
    Ontario, Canada
    Lol yeah I know what you mean, we played those tunes last night there's some fat basslines there, do you have these tracks in wav? Money showed up here with a keg today so it might be a sloppy one
     
  7. duppymanDnB

    duppymanDnB New Member

    Joined:
    Jun 22, 2010
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    hahaha yeaa the ones he has are MP3 but all my tunes on soundcloud are WAV and I have all the originals if you want some. He actually got the keg too ehh he was talkin about not spending money so he could go all out up there. From what I hear when don't you guys go all out though haha sounds like some good times ahead
     
  8. Cat Gas

    Cat Gas Aka Basis

    Joined:
    Mar 6, 2009
    Messages:
    3,121
    Likes Received:
    20
    Location:
    London / Leeds
    ......really not my cup of tea. And I can't rate anything else about it because it's mary had a little lamb. Sorry.
    However, I did listen to Jah Jah is coming, and it was really smooth, good job :D I recognise the sample from somewhere else also. I thought it could do with a touch more sub too
     
    Last edited: Aug 1, 2010