Duo Infernale - Pipe Dreams

Discussion in 'Drum & Bass' started by dnbforum, Nov 19, 2003.

  1. dnbforum

    dnbforum I am akismet

    Joined:
    Nov 29, 2001
    Messages:
    4,148
    Likes Received:
    3
    Location:
    Unknown
  2. topaz

    topaz Member

    Joined:
    Jul 5, 2003
    Messages:
    380
    Likes Received:
    1
    Location:
    Cardiff
    this choon got me in the first 4 bars.... i'd be interested to hear all of it, the intro's gorgeous, .... but to be honest i kinda expected more from the first drop, the intro's soooo good that i was expecting some kinda rassclart bass to drop in and it seemed a tad weak......but christ, i want this choon anyway...

    feedback on choons are hard, cos people either think you're criticising or praising.....but as i've been told the best ansa to this one is to be honest and give constructive feedback, that's what i'm trying to do.....

    the production on it sounds rounded and full, lovely choon.... big things on the horizon i fancy.....

    big ups, really like this.....
     
  3. GreenBoy

    GreenBoy Active Member

    Joined:
    Jun 30, 2002
    Messages:
    1,238
    Likes Received:
    6
    well, ill comment as i always have... this is just MARVELOUS, from the very first second to the very end!

    BIG BAD BOH! KEEP IT UP BADWBOYS!
     
  4. synaps

    synaps disturbed

    Joined:
    Feb 12, 2003
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Location:
    new orleans
    one of their best by far

    if not THE best .... love ever bit of this tune
     
  5. Dan MIRACLE

    Dan MIRACLE New Member

    Joined:
    Apr 28, 2003
    Messages:
    24
    Likes Received:
    0
    Location:
    Near London, UK
    great tune! :love:


    this definitely deserves a release imo...someone sign it!

    kthnxbye. :2thumbs:
     
  6. GreenBoy

    GreenBoy Active Member

    Joined:
    Jun 30, 2002
    Messages:
    1,238
    Likes Received:
    6
    yeah, we all are waiting for sumone to sign this, but as much news ive gotten from duo boys no-one seems to be intrested enuff to release it

    :monkey: :monkey: :monkey: :monkey:

    wish sumone would though get this piece signed and released, coz these boys need a break... they've but soooo much effort into these tunes, its just a shame that most of the world wont know about these tunes :cry:
     
    Last edited: Apr 16, 2004
  7. djrene

    djrene New Member

    Joined:
    Feb 14, 2003
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    give it time .... I'm confident this will get picked up
     
  8. GreenBoy

    GreenBoy Active Member

    Joined:
    Jun 30, 2002
    Messages:
    1,238
    Likes Received:
    6

    hopefully!

    maybe after the alice keys bootleg + siren on the flip release things will pick up! if thad does happen then i gotta say that label owners & distributors are MORONS! :lol:


    :jerkit: