does anyone know about reform005

sdm

This is Dog Fort
VIP Junglist
Messages
12,707
D-Logik said:
what's the tracklisting....hadn't heard about this today

twisted/distorted minds/zen

hmmmm.....
twisted - cock snot
dist minds - feel
gen dub - contact
zen - sidewalk

:)
 

Serum

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
2,100
Sounds good apart from distorted minds.
Quite how they have the fucking cheek to put those thieving wankers on the same record as the guy they ripped off is pretty bent

wonder if it goes
wahwahwahwahwahwahwahwahwahwahwahwah
 

Standby

nahmean
Messages
237
Serum said:
Quite how they have the fucking cheek to put those thieving wankers on the same record as the guy they ripped off is pretty bent

haha innit, in the early days i thought there was an alias goin down or somethin!
 

Serum

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
2,100
Yeah I was confused too about that

Like when everyone insists that Zen isn't Twisted.
I still say he is.

Sounds like one of JBs amazing stunts where he manages to take zero credit for 2 labels' worth of music. Great idea!
 

Serum

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
2,100
Mental he is a different guy

They do sound pretty damn similar tho eh? Does he master Zen's tunes?
 

Serum

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
2,100
Well that's cleared up that little mystery, are you sure he hasn't pulled that guy's face off like hannibal lecter and worn it?
 
Top