Do you think this is forced?

Discussion in 'Waffle' started by RevTech, Oct 5, 2008.

  1. RevTech

    RevTech Butthole=output transduce

    Joined:
    Aug 19, 2008
    Messages:
    3,657
    Likes Received:
    33
    Location:
    AZ
    This would have been funny, but idk somethings not funny bout it.

    Well you decide anyways

    http://www.safenow.org/
     
  2. Riisu

    Riisu Not the Preacher Man

    Joined:
    May 21, 2007
    Messages:
    7,307
    Likes Received:
    226
    Location:
    Hornchurch
  3. Dj-Pezzz

    Dj-Pezzz HangOutWithYourWangOut

    Joined:
    Jan 28, 2007
    Messages:
    520
    Likes Received:
    0
    Location:
    Exeter
    random as fuck lol
     
  4. BoudiCat

    BoudiCat SERIAY.

    Joined:
    Jan 21, 2008
    Messages:
    5,933
    Likes Received:
    20
    Location:
    your face.
  5. DJNitrousUK

    DJNitrousUK Active Member

    Joined:
    Jul 26, 2007
    Messages:
    6,079
    Likes Received:
    8
    Location:
    Norfolk, UK
    Random as fuck but funny as fuck too.
     
  6. Nutek

    Nutek movement junglist

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    4,051
    Likes Received:
    11
    Location:
    Hampshire
    haha quality!
     
  7. perspective

    perspective Sex Drugs & Sausage Rolls

    Joined:
    Aug 5, 2008
    Messages:
    1,154
    Likes Received:
    3
    Location:
    Portsmouth, UK
    haha brilliant!
     
  8. sam the dnb man

    sam the dnb man Variation

    Joined:
    May 24, 2007
    Messages:
    10,438
    Likes Received:
    562
    Location:
    Feltham
    Watch out for people who come out of white tents and try to steal the shirt off your back.


    hahaha im reading them all because i have no life!
     
  9. robhicks1

    robhicks1 Nuts about Zoo

    Joined:
    Feb 6, 2008
    Messages:
    2,530
    Likes Received:
    7
    Location:
    Southampton
    lol thats so random. Loving the 'don't drive your car when a utility pole is sticking out of it' lol.
     
  10. RevTech

    RevTech Butthole=output transduce

    Joined:
    Aug 19, 2008
    Messages:
    3,657
    Likes Received:
    33
    Location:
    AZ
    That's my fav haha
     
  11. Fes Rock

    Fes Rock Nothing..........

    Joined:
    Jul 21, 2005
    Messages:
    15,258
    Likes Received:
    138
    Location:
    U WOT M8?
    Are you The Voice? tell me the truth noob?
     
  12. RevTech

    RevTech Butthole=output transduce

    Joined:
    Aug 19, 2008
    Messages:
    3,657
    Likes Received:
    33
    Location:
    AZ
    Hmm?...
     
  13. Toejam

    Toejam OOOBEY DOOBEY

    Joined:
    Nov 28, 2007
    Messages:
    4,682
    Likes Received:
    361
    Location:
    Ipswich
    He might be the voice but he's definitely special
     
  14. RevTech

    RevTech Butthole=output transduce

    Joined:
    Aug 19, 2008
    Messages:
    3,657
    Likes Received:
    33
    Location:
    AZ
    Wtf you talking about? Voice? I am guessing it's UK slang and all. Sorry I fail at life by not living there but least give me a hint mate.
     
  15. [Politrix]

    [Politrix] Peace & fucking, believe!

    Joined:
    Feb 29, 2008
    Messages:
    1,308
    Likes Received:
    13
    Location:
    South West
    Try to absorb as much of the radiation as possible with your groin region. The current world record is 5 minutes, 12 seconds.

    jokes hehe

    yeah bruv its uk slang, look it up... sure its on net somewhere
     
  16. logikz

    logikz I Am Not The King Staff Member

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    10,547
    Likes Received:
    2,521
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    this thing was done on DOA 5 years ago. it was funnier. i dont know, but you might be the voice tbh.
     
  17. Fes Rock

    Fes Rock Nothing..........

    Joined:
    Jul 21, 2005
    Messages:
    15,258
    Likes Received:
    138
    Location:
    U WOT M8?
    either way, hes 16 from Arizona! noob!
     
  18. Greg P

    Greg P Active Member

    Joined:
    Jan 16, 2008
    Messages:
    2,174
    Likes Received:
    1
    Don't think he is the voice, but I reckon they're cut from the same cloth...
     
  19. Fes Rock

    Fes Rock Nothing..........

    Joined:
    Jul 21, 2005
    Messages:
    15,258
    Likes Received:
    138
    Location:
    U WOT M8?
    terrycloth
     
  20. Greg P

    Greg P Active Member

    Joined:
    Jan 16, 2008
    Messages:
    2,174
    Likes Received:
    1