Drum & Bass DJ Simm - 1997

Large Marge

garbage truck
VIP Junglist
Messages
1,610
Likes
760
#6
Nice! Never got the chance to Blue Note which is a damn shame as I know I'd have loved it!!!
yeah was a great night, wish I could remember more about it tho, lol.. there was a rumour Bjork was in there when we got in but I never saw her, iirc she was dating goldie at the time?


heavy mix anyway, a few I didn't know in there... lemme know if you do a part 2
 

iamdjsimm

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
1,650
Likes
713
#7
yeah was a great night, wish I could remember more about it tho, lol.. there was a rumour Bjork was in there when we got in but I never saw her, iirc she was dating goldie at the time?


heavy mix anyway, a few I didn't know in there... lemme know if you do a part 2
Yeah her and goldie did go out for a while I believe.

Nice one mate. There's a few lesser knowns that I'd only heard a handful of times myself back then.

I think I might follow it with a '98 mix next :)
 
Top