DJ Fozzybear's Tunes for a listen or download!

Discussion in 'New Talent & Track Reviews' started by Dj_Fozzybear, Jun 10, 2005.

  1. Dj_Fozzybear

    Dj_Fozzybear Greenpiece Records

    Joined:
    Jun 10, 2005
    Messages:
    778
    Likes Received:
    4
    Location:
    Portsmouth, UK
  2. Dj_Fozzybear

    Dj_Fozzybear Greenpiece Records

    Joined:
    Jun 10, 2005
    Messages:
    778
    Likes Received:
    4
    Location:
    Portsmouth, UK
    FEEDBACK NEEDED!!!!

    Come on guys!!!
    Are the tunes that shit? :dutty:
    Let us know wht ya think?
    Peace n Love
     
  3. Edgarthefish

    Edgarthefish New Member

    Joined:
    Jun 2, 2005
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Omg. Fizzy Fozzy is sweet dood. I like the jazziness. Big ups.
     
  4. Dj_Fozzybear

    Dj_Fozzybear Greenpiece Records

    Joined:
    Jun 10, 2005
    Messages:
    778
    Likes Received:
    4
    Location:
    Portsmouth, UK
    Cheers Edgar!!
    My mate Fiziks played all the guitar bits on it.
    Its all about the Jazz on that one!!!! ;)
    Nice one man!!
    Peace n Love
     
  5. enzime

    enzime http://www.noisia.nl/nois

    Joined:
    Feb 12, 2005
    Messages:
    46
    Likes Received:
    0
    Location:
    Sheffield
    yeah feelin ya fozzy
    tight style an production,
    great basses and reases try splittin ya sub for more beef hit me up on aim if you wanna collab on somthin don a piano lick thats hip hop proper crying nice shit but i need a rapper or someone to send it to .......
    (dre @ so so seems far fetched)
    any way hit me up some time for feedback on ya latest

    TheEnzime

    p.s concreate, hip hop one and emotional torment are fat that rease on torment danger and that (um pa / oh oh ) hoover noise on the off beat like sunday lunch mate
     
  6. Bad Ace

    Bad Ace Close2Death

    Joined:
    Jan 22, 2003
    Messages:
    3,328
    Likes Received:
    9
    Location:
    Hants, uk
    sweet sounds :2thumbs:
     
  7. Time Dependant

    Time Dependant Jungle Hunter

    Joined:
    Apr 10, 2003
    Messages:
    2,174
    Likes Received:
    3
    Location:
    Time Dependant 2007
    The Fozzle in da house!! Nice track man beats are tight & crisp bass is catchy think it could go with a little variation mc is hot!!
     
  8. Dj_Fozzybear

    Dj_Fozzybear Greenpiece Records

    Joined:
    Jun 10, 2005
    Messages:
    778
    Likes Received:
    4
    Location:
    Portsmouth, UK
    Cheers guys!!!
    Those toons are old man, not my best but cheers for the feedback.
    Check out for our new stuff.........

    http://dnbforum.com/showthread.php?t=20040

    WICKED AN TING!!!
    BIG UPS THE SAYBER , BAD ACE an ENZIME CHEERS GUYS!!!!:2thumbs:
     
  9. SessioN

    SessioN Break the beat.

    Joined:
    Nov 7, 2005
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Location:
    T-cities, MN, USA
    Nice tunes, :violin: i'm into em'. some great ideas are embedded in these. Peeps need to recognize this skill. big ups.
    Feel free to list them on www.mndnb.tk under downloads. this area will probably be changed to Audio or something of that nature, inorder to cater to the scene.
    Grumblefunk, fizzy fozzy jazz, gimme a mic check, and the sickness are tits.....the intro to sickness sounds like a marylin manson sample from portrait of an american family
    ........:devilslay .i like.:devilslay .............
    oh yeah nice pic too. Keep em' comin.