David at the Dentist

Discussion in 'Waffle' started by *Chloe, Oct 14, 2009.

  1. *Chloe

    *Chloe Well-Known Member

    Joined:
    Aug 27, 2008
    Messages:
    3,140
    Likes Received:
    31
  2. Turtles

    Turtles Member

    Joined:
    Aug 29, 2008
    Messages:
    293
    Likes Received:
    0
    LOL

    i want some of what he's had
     
  3. *Chloe

    *Chloe Well-Known Member

    Joined:
    Aug 27, 2008
    Messages:
    3,140
    Likes Received:
    31
    is this real life??
     
  4. philski

    philski smoke weed everyday

    Joined:
    Jul 29, 2007
    Messages:
    2,044
    Likes Received:
    2
    Location:
    Birmingham city
    i wanna go to his dentist. I cant see anything. haha, why is this happening to me. classic!!
     
  5. Turtles

    Turtles Member

    Joined:
    Aug 29, 2008
    Messages:
    293
    Likes Received:
    0
    When he gets up and screams xD

    hilarious
     
  6. Sweaty Teddy

    Sweaty Teddy Nob'ed

    Joined:
    Jun 15, 2009
    Messages:
    1,642
    Likes Received:
    59
    haha thats hilarious. What kind of dentist would do that to a kid?!
     
  7. CRoOK

    CRoOK Audio Artillery

    Joined:
    Jul 5, 2009
    Messages:
    1,984
    Likes Received:
    16
    Location:
    Watford
    haha kid is mash up!
     
  8. ValleyOfLiquid

    ValleyOfLiquid Royal cunt since '87

    Joined:
    Jun 27, 2009
    Messages:
    251
    Likes Received:
    0
    Location:
    SWEDEN, Stockholm
    his trippin balls! 8)
     
  9. safety

    safety double safety

    Joined:
    Mar 15, 2007
    Messages:
    6,368
    Likes Received:
    29
    Location:
    raglan, nz
    give the kid some ketamine... it's the perfect mixing drug, it'll send him just where he needs to go
     
  10. deadaelus

    deadaelus Laughter in the Slaughter

    Joined:
    Apr 21, 2003
    Messages:
    1,818
    Likes Received:
    7
    Location:
    Calgary, AB Canada
    i seen this before,

    i think its real.
     
  11. Gr1pz

    Gr1pz Aka - Align.

    Joined:
    Apr 13, 2009
    Messages:
    1,209
    Likes Received:
    3
    Location:
    San Diego, California
  12. *Chloe

    *Chloe Well-Known Member

    Joined:
    Aug 27, 2008
    Messages:
    3,140
    Likes Received:
    31
    HAHAHA yeh i saw that one too
     
  13. djhektikz

    djhektikz Active Member

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Messages:
    2,735
    Likes Received:
    2
  14. Gr1pz

    Gr1pz Aka - Align.

    Joined:
    Apr 13, 2009
    Messages:
    1,209
    Likes Received:
    3
    Location:
    San Diego, California
    pretty sure that kids wayyy beyond where he needed to go haha.
     
  15. Saint

    Saint Buried Audio

    Joined:
    Jun 7, 2008
    Messages:
    3,722
    Likes Received:
    27
    Location:
    Leeds
    Haha, jokerrrrrr.
     
  16. BoudiCat

    BoudiCat SERIAY.

    Joined:
    Jan 21, 2008
    Messages:
    5,933
    Likes Received:
    20
    Location:
    your face.
  17. Bobolish

    Bobolish forever blowing bubbles

    Joined:
    Oct 9, 2009
    Messages:
    18
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cambridge
    ha ha ha... i love drugs :)
     
  18. Dagz

    Dagz Well-Known Member

    Joined:
    Nov 19, 2007
    Messages:
    6,721
    Likes Received:
    851
    Bless the little guy
     
  19. Bobolish

    Bobolish forever blowing bubbles

    Joined:
    Oct 9, 2009
    Messages:
    18
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cambridge
    i'd do love to be that little kid though, to be able to have such a low tolerence to things like that. I bet he had a f*cking phat time on whatever he was given. Morphine... Ketamine? ... Nitros... shrooms? XD
     
  20. *Chloe

    *Chloe Well-Known Member

    Joined:
    Aug 27, 2008
    Messages:
    3,140
    Likes Received:
    31
    im gonna guess it was laughing gas