Crazy dancing guy - Check this tihs!

Discussion in 'Waffle' started by sdm, Jun 16, 2004.

  1. sdm

    sdm This is Dog Fort

    Joined:
    Nov 29, 2001
    Messages:
    12,757
    Likes Received:
    17

    Attached Files:

  2. Triple M

    Triple M Admin

    Joined:
    Jan 1, 1970
    Messages:
    3,732
    Likes Received:
    22
    Location:
    Portsmouth, UK
    lol @ the bit where he's hitting his head with the record :D
     
  3. Time Dependant

    Time Dependant Jungle Hunter

    Joined:
    Apr 10, 2003
    Messages:
    2,174
    Likes Received:
    3
    Location:
    Time Dependant 2007
    HA HA HA HA HA!!! SDM that was absolute quality but a true result of what eating acid can do to you if you don't listen to the right tunes!! Did anyone catch the Mya hi, Mya ha, accapella he did genius Eurovision :rik:
     
  4. Cube

    Cube www.exegene.com

    Joined:
    Dec 23, 2003
    Messages:
    580
    Likes Received:
    1
    Location:
    manchester uk
    hahahahahahahahhahaha



    :idhitit:



    ahahahaa nice find capt. stu :lol:
     
  5. Ab0|2Ti0N

    Ab0|2Ti0N WHAT THE FUCK IS JUICE???

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    1,050
    Likes Received:
    0
    Location:
    LA
    :rofl: That is genuine. love the laugh. :lol:
     
  6. moriaty

    moriaty Active Member

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    4,464
    Likes Received:
    22
    Location:
    between a low hum and a high whine
    been wondering for a while whats up with that guy...
    what ya reckon then?
    drugs? or just issues ??
     
  7. sparkyc10

    sparkyc10 Kentish Junglist

    Joined:
    Nov 6, 2003
    Messages:
    918
    Likes Received:
    1
    Location:
    Maidstone, Kent
    he dont look like the drug type but it has to be surely :confused::
     
  8. CoB

    CoB Pure Sanelessness

    Joined:
    Mar 18, 2003
    Messages:
    950
    Likes Received:
    33
    Location:
    A, A
    that is funny as hell!! who the hell would beat a record on their head for that long? you've gotta be braindead.. or drugfucked!!
     
  9. sdm

    sdm This is Dog Fort

    Joined:
    Nov 29, 2001
    Messages:
    12,757
    Likes Received:
    17
    More please!

    Bump up :slayer: :uberlaugh
     
  10. 12 inch grinch

    12 inch grinch Active Member

    Joined:
    Nov 17, 2003
    Messages:
    1,688
    Likes Received:
    0
    Location:
    portsmouth
    absaloot laugh that reminds me of mc 3d wen he is beenin his nut off myaaaahe :smash:
     
  11. zeeky deek

    zeeky deek Moaning all the time.

    Joined:
    Jan 10, 2003
    Messages:
    1,027
    Likes Received:
    2
    Location:
    London
    quality! blatantly gonna sample the miya hi bit
     
  12. rmt

    rmt sex for money plz?

    Joined:
    Jan 25, 2002
    Messages:
    337
    Likes Received:
    0
    Location:
    Essex, England
    mos def drain bammaged :sing: